HR Generalist

Jméno/Firma
KAMALION
Pracoviště
Zelený pruh 1560/99, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
25. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

O společnosti
 
 LA CASA DE LAS CARCASAS je světovým lídrem v prodeji příslušenství pro mobilní telefony. Společnost byla založena v roce 2012 a v současnosti působí ve Španělsku, Portugalsku, Itálii, Francii, Mexiku, Chile, Polsku a Rumunsku s více než 700 obchody.

Naším cílem pro rok 2024 je uvést LA CASA DE LAS CARCASAS na český trh pod značkou KAMALION, což bude realizováno naším italským týmem. Ambiciózní strategie růstu LCDLC se spoléhá na zkušenosti našeho týmu a naším cílem je stát se lídrem i na trhu v České republice. Naše celosvětová přítomnost, široký sortiment produktů a přístup zaměřený na zákazníka nám umožnily tento náročný krok vpřed.

Vše toto bylo možné díky využití lidského kapitálu, našeho nejcennějšího zdroje.
 
V LA CASA DE LAS CARCASAS se staráme o své zaměstnance tím, že jim nabízíme mladé a náročné pracovní prostředí, kontinuální školení a možnosti kariérního rozvoje. Jste připraveni stát se součástí něčeho většího?

HR Generalista/-ka


Aktuálně hledáme HR generalistu, který bude úzce spolupracovat s naším HR manažerem v Itálii.

Hlavní odpovědnosti:

Řízení výběrového procesu pro pozice v maloobchodě i v kanceláři: tvorba pracovních popisů, třídění kandidátů, telefonické pohovory, individuální pohovory, s cílem sladit nábor zaměstnanců s potřebami společnosti a plánem náboru.
Organizace a vedení školení a praktických koučovacích sezení pro manažery prodejen a oblastní manažery zaměřených na výběrové pohovory.
Návrh a implementace projektů na rozvoj kariéry, talentů a dovedností pro interní zaměstnance.
Poskytování zpráv o dokončených úkolech.
Řízení pracovněprávní dokumentace a spolupráce s mzdovým konzultantem při náboru, změnách pracovních podmínek a ukončení pracovních poměrů.
Dohled nad administrativními aspekty řízení zaměstnanců ve spolupráci s mzdovým konzultantem, včetně: pracovních úrazů, zaměstnávání osob se zdravotním postižením, exekucí na mzdu, vystavování pracovních potvrzení, pracovní neschopnosti, mateřské dovolené a čtvrtletních příspěvků do fondů.
Zaznamenávání docházky, uzávěrka měsíční mzdy a předávání mzdových proměnných mzdovému konzultantovi.
Příprava týdenních zpráv o činnostech pro ověřování mezd a udržování pořádku v záznamech.
Poskytování poradenství a podpory zaměstnancům a manažerům v oblasti HR prostřednictvím specializované e-mailové komunikace.


Požadované dovednosti:

Vysokoškolský titul v oblasti humanitních nebo ekonomických věd (magisterský titul v oblasti lidských zdrojů je výhodou).
1+ let zkušeností v oblasti HR, ideálně v maloobchodě nebo pracovních agenturách.
Cílevědomý, dynamický a proaktivní přístup k práci.
Vynikající komunikační a týmové dovednosti.
Silné organizační schopnosti a efektivní řízení priorit.
Samostatnost a schopnost pracovat nezávisle.
Plynulá znalost angličtiny (psaná i mluvená), znalost dalších jazyků je výhodou.


Pracovní podmínky:

Plný pracovní úvazek: 40 hodin týdně, pondělí až pátek, 9:00–18:00.
Flexibilní pracovní doba a možnost práce na dálku.
Roční výkonový bonus.
Stravenky.
50% sleva pro zaměstnance.
Dynamické, stimulující a rychle rostoucí pracovní prostředí s reálnými kariérními možnostmi.
Neformální tým, kde je slyšet hlas každého.
 

Our secret? Developing the company through the growth of everyone.

# WorkHard, HaveFun, BeGoodToEachOther.