HR Administrátor
Festo Production s.r.o.
Moskevská 674/50, Česká Lípa
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
25. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
HR ADMINISTRÁTOR
Jak si Tě představujeme:
Jsi komunikativní a je na Tebe spoleh, umíš si práci zorganizovat a zvládáš si určit priority, jsi proaktivní a problémy nezametáš pod koberec, ale snažíš se je řešit, máš pečlivý přístup k práci, domluvíš se anglicky na min. úrovni B2, vlastníš řidičský průkaz a jsi aktivní řidič.
Pokud hledáš příležitost profesního růstu a rozvoje v oblasti HR, pak právě Tebe hledáme. Jakékoli zkušenosti z oblasti HR jsou více než vítány.
Co bude Tvým pracovním úkolem:
- Administrativní podpora HR oddělení, úzká spolupráce s HR manažerem,
- Organizace schůzek, zasedacích místností a pracovních pohovorů
- Asistence při organizaci výběrových řízení a zajištění inzerce pracovních pozic,
- Selekce CV, telefonický předvýběr a vedení pohovoru u vybraných pozic,
- Spolupráce s externí pracovní agenturou při náboru
- Zajišťování on-boarding a off-boarding procesů,
- Organizace školení a vzdělávání zaměstnanců
- Provádění vstupních / periodických/ školení
- Asistence při realizaci marketingových aktivit spojených s HR
- Příjem a odesílání pošty
- Komunikace s ostatními týmy a managementem společnosti
- Plánování a organizace lékařských prohlídek pro všechny zaměstnance společnosti a zodpovědnost za jejich platnost
Kvalifikační požadavky na pozici:
- Úplné SŠ všeobecné nebo ekonomické vzdělání/ VŠ (bakalářské) vzdělání v oblasti andragogika,
- Min. 3 roky praxe v administrativě v pozici HR (asistent, administrátor, generalista) nebo 3 roky na pozici office manažer,
- AJ B2 – komunikativní, NJ B1 výhodou,
- Velmi dobrá znalost MS Office (MS Excel, Word, Powerpoint),
- Schopnost organizovat program nadřízeného a společenských akcí,
- Znalost souvisejících HR procesů (onboarding, péče o zaměstnance, vzdělávání),
- Znalost administrativních činností (psaní obchodních dopisů apod.),
- Znalost řízení Lean office a 5S,
- Velmi dobré komunikační dovednosti – interně i s externími společnostmi včetně orgánů státní správy,
- Samostatnost,
- Pečlivost,
- Organizační schopnosti,
- Znalost time managementu,
- Dobré komunikační, moderační a prezentační dovednosti,
- Schopnost samostatného řešení úkolů.
Další požadavky:
- Řidičský průkaz skupiny B,
- Trestní bezúhonnost,
- Zkušenosti z výrobní firmy budou výhodou.
Nabízíme:
- Motivující mzdové ohodnocení.
- 13. plat.
- Příspěvek na sport, kulturu a podporu zdraví formou Pluxee benefit karty (dříve Sodexo).
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 12.000,- Kč / rok
- Stravenky v hodnotě 130,-.
- Odměna za doporučení nového kolegy 6.000,- Kč.
- 25 dní dovolené + 3 dny sick-days" (zdravotní volno).
- Možnost občasné práce z domova.
- Odměna za pracovní jubilea.
- Firemní akce (sportovní a týmové akce, family day).
- Jazykové vzdělávání.
- Možnost profesního růstu a rozvoje v oblasti HR.
Typ úvazku: plný
Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení