HR Administrátor

Jméno/Firma
Festo Production s.r.o.
Pracoviště
Moskevská 674/50, Česká Lípa
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
25. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

HR ADMINISTRÁTOR

Jak si Tě představujeme:

Jsi komunikativní a je na Tebe spoleh, umíš si práci zorganizovat a zvládáš si určit priority, jsi proaktivní a problémy nezametáš pod koberec, ale snažíš se je řešit, máš pečlivý přístup k práci, domluvíš se anglicky na min. úrovni B2, vlastníš řidičský průkaz a jsi aktivní řidič.

Pokud hledáš příležitost profesního růstu a rozvoje v oblasti HR, pak právě Tebe hledáme. Jakékoli zkušenosti z oblasti HR jsou více než vítány.

Co bude Tvým pracovním úkolem:

  • Administrativní podpora HR oddělení, úzká spolupráce s HR manažerem,
  • Organizace schůzek, zasedacích místností a pracovních pohovorů
  • Asistence při organizaci výběrových řízení a zajištění inzerce pracovních pozic,
  • Selekce CV, telefonický předvýběr a vedení pohovoru u vybraných pozic,
  • Spolupráce s externí pracovní agenturou při náboru
  • Zajišťování on-boarding a off-boarding procesů,
  • Organizace školení a vzdělávání zaměstnanců
  • Provádění vstupních / periodických/ školení
  • Asistence při realizaci marketingových aktivit spojených s HR
  • Příjem a odesílání pošty
  • Komunikace s ostatními týmy a managementem společnosti
  • Plánování a organizace lékařských prohlídek pro všechny zaměstnance společnosti a zodpovědnost za jejich platnost

Kvalifikační požadavky na pozici:

  • Úplné SŠ všeobecné nebo ekonomické vzdělání/ VŠ (bakalářské) vzdělání v oblasti andragogika,
  • Min. 3 roky praxe v administrativě v pozici HR (asistent, administrátor, generalista) nebo 3 roky na pozici office manažer,
  • AJ B2 – komunikativní, NJ B1 výhodou,
  • Velmi dobrá znalost MS Office (MS Excel, Word, Powerpoint),
  • Schopnost organizovat program nadřízeného a společenských akcí,
  • Znalost souvisejících HR procesů (onboarding, péče o zaměstnance, vzdělávání),
  • Znalost administrativních činností (psaní obchodních dopisů apod.),
  • Znalost řízení Lean office a 5S,
  • Velmi dobré komunikační dovednosti – interně i s externími společnostmi včetně orgánů státní správy,
  • Samostatnost,
  • Pečlivost,
  • Organizační schopnosti,
  • Znalost time managementu,
  • Dobré komunikační, moderační a prezentační dovednosti,
  • Schopnost samostatného řešení úkolů.

Další požadavky:

  • Řidičský průkaz skupiny B,
  • Trestní bezúhonnost,
  • Zkušenosti z výrobní firmy budou výhodou.

Nabízíme:

  • Motivující mzdové ohodnocení.
  • 13. plat.
  • Příspěvek na sport, kulturu a podporu zdraví formou Pluxee benefit karty (dříve Sodexo).
  • Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 12.000,- Kč / rok
  • Stravenky v hodnotě 130,-.
  • Odměna za doporučení nového kolegy 6.000,- Kč.
  • 25 dní dovolené + 3 dny sick-days" (zdravotní volno).
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Odměna za pracovní jubilea.
  • Firemní akce (sportovní a týmové akce, family day).
  • Jazykové vzdělávání.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje v oblasti HR.

Typ úvazku: plný

Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení