Interní auditor*ka

Jméno/Firma
Člověk v tísni, o.p.s.
Pracoviště
Šafaříkova 635/24, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
25. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme jedna z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě. Do oddělení interního auditu v pražské centrále nyní hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici interního auditora/interní auditorky. Připojte se k nám a využijte své dovednosti a zkušenosti v prostředí, kde bude mít Vaše práce smysl a reálný dopad. 

Kdo jsme?
Jsme malý tým, který se věnuje nezávislé kontrole procesů napříč celou organizací, v České republice i na zahraničních misích. Pracujeme na jednotlivých auditních zakázkách dle schváleného ročního plánu s důrazem na vyhodnocení hlavních rizik, efektivity. Jsme partnerem managementu pro nezávislou kontrolu jimi identifikovaných oblastí. Věnujeme se i průběžným kontrolám a dění v organizaci, komunikujeme s kolegy z jiných oddělení s cílem ošetřit klíčová rizika, porozumět páteřním procesům a hledat prostor pro zlepšení.

Ohlasy z našeho týmu 
“Jsme malý tým, který pracuje s celou a pro celou organizaci, v České republice i na našich misích. I když velká část naší práce spočívá v kontrole dokumentů a kalkulací, je zajímavá a různorodá, na každé auditní zakázce se dozvíme něco nového. Největší odměnou je pak zpětná vazba kolegů, kterým se díky naší práci podaří předcházet rizikům a problémům nebo něco zefektivnit.”

Přečtěte si více názorů o tom, jak se u nás pracuje na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.   

Koho hledáme?
Jste přirozeně zvídavý*á? Rád*a analyzujete data a hledáte v nich souvislosti, nebo se v této oblasti chcete rozvíjet? Baví Vás přemýšlet, jak věci vylepšovat? Dokážete snadno najít chybu, dopátrat se k její příčině a napadají Vás možná řešení? Máte dar systematičnosti, metodický přístup Vám není cizí a chcete mít reálný dopad na zlepšování řízení rizik, řídících a kontrolních procesů v celé naši organizaci? Pokud ano, čtěte dál!

Co nabízíme:

  • Místo výkonu práce: Praha 2 
  • Nástup: dle domluvy
  • Typ úvazku: 0,5 - 1
  • Režim práce: kombinace práce z domova a práce v kanceláři
  • Platové ohodnocení: 39 000 – 42 000 dle zkušeností
  • Doba trvání kontraktu: určitá, zástup za MD/RD

Co u nás budete dělat?

  • Sbírat, analyzovat, sumarizovat a zpracovávat data souvisejících s realizovanými audity (i když budete pracovat dle zadání vedoucí interního auditu, vaše vlastní nápady jsou vítány); 
  • pomáhat s přípravou podkladů pro prezentaci výsledků managementu;  
  • podporovat přípravu závěrečných auditních zpráv pro vedení organizace v českém i anglickém jazyce; 
  • pravidelně kontrolovat termíny a stav plnění nápravných opatření z vnitřních auditů a kontrol. 

Jak si Vás představujeme?

  • Máte vzdělání (alespoň probíhající) v relevantním oboru nebo odpovídající pracovní zkušenosti;
  • nasbíral*a jste pracovní, dobrovolnické nebo školní zkušenosti se zpracováním dat, zejména v MS Excel (zajímá Vás vyhledávání, napojování dat z různých zdrojů, kontingenční tabulky);
  • ovládáte český a anglický jazyk na úrovni umožňující profesionální komunikaci v mluvené i psané podobě;
  • jste zvídavý*á a otevřený*á novým výzvám a orientaci v neznámé problematice;
  • umíte číst data z účetnictví nebo máte prokazatelný zájem se to naučit;
  • disponujete proaktivitou, analytickým myšlením, selským rozumem a zájmem učit se nové věci;
  • mezi Vaše vlastnosti patří spolehlivost, schopnost pracovat se zadanými termíny a případné obtíže komunikovat s předstihem;
  • nemusíte mít dlouhou praxi nebo ukončené vysokoškolské vzdělání – tato pozice je vhodná i pro studenty vyšších ročníků či absolventy.

Další benefity, které nabízíme: 

  • ???? Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují. 
  • ???? Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.  
  • ???? Flexibilní pracovní dobu: nabízíme kombinaci práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny). 
  • ???? Štědrý balíček volna: k dispozici máte 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days). 
  • ???? Dog friendly: máte možnost vzít si svého domácího mazlíčka s sebou do práce.
  • ???? Zázemí a know-how: jsme stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností. 
  • ???? Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme jazykové kurzy a psychologickou podporu. 
  • ???? Další benefity: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport karta (samofinancovaná), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky. 


Přidejte se k nám!  
Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis.

Těšíme se na Vaši odpověď!