Personalista(ka) / Mzdový(á) účetní
Sales House s.r.o.
Vinohradská 2828/151, Praha
Plný
Bez maturity
Personalistika a HR
Čeština
26. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Máš rád/a čísla a zároveň rád/a pracuješ s lidmi? Baví tě personální administrativa, vyznáš se v aktuální pracovněprávní legislativě a poradíš si se zpracováním mezd?
V našem tříčlenném týmu financí ve společnosti Sales House obsazujeme pozici Personalista(ka) / Mzdový(á) účetní, který/á zajistí hladký chod personální administrativy a mzdové agendy pro cca 40 zaměstnanců a velké množství pracovníků na dohody mimo pracovní poměr.
CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE?
- Personální agenda při nástupu/výstupu zaměstnance a při změnách pracovních poměrů a dohod: Připravíš veškeré pracovněprávní dokumenty (pracovní smlouvy, dohody, dodatky, výpovědi), včetně zařízení zdravotních prohlídek, BOZP, zákonných školení a vedení odchodových pohovorů. Vše v souladu s legislativou a interními směrnicemi.
- Mzdová agenda - nástupy/výstupy zaměstnanců, měsíční zpracování mezd, správa benefitů: Budeš se starat o výpočet mezd našich zaměstnanců v souladu s platnými předpisy a spravovat benefity (Edenred, Multisportka, zdraví, rekreace, vzdělávání…).
- Zdanění naturálních příjmů: Na základě podkladů připravíš zdanění těchto příjmů.
- Evidence a srážky ze mzdy: Povedeš evidenci zaměstnavatele, externí srážky, exekuce a insolvence.
- Komunikace s úřady: Zpracuješ povinná hlášení pro OSSZ, zdravotní pojišťovny, penzijní fondy a finanční úřad.
- Komunikace se zaměstnanci, vedoucími pracovníky - poradenství v oblasti pracovněprávní, mzdové a finanční.
- Potvrzení o příjmech: Připravíš potvrzení o příjmech na žádost zaměstnanců.
- Roční zúčtování: Postaráš se o roční zúčtování záloh na daň z příjmů fyzických osob.
- Výplaty náhrad: Zpracuješ agendu výplat náhrad příjmu při pracovní neschopnosti a dalších nemocenských dávkách.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
- Máš předchozí zkušenosti na obdobné pozici.
- Znáš a dobře se orientuješ v pracovněprávních předpisech (Zákoník práce apod.), poradíš si s příplatky ke mzdě a rozvrhováním směn.
- Orientuješ se v zakázkovém (projektovém) vedení mezd.
- Ovládáš práci v SW PAMICA a MS Office na pokročilé úrovni (např. exporty Excel, kontingenční tabulky).
- Zodpovědnost, pečlivost a schopnost hledat řešení jsou ti vlastní.
- Máš skvělé organizační schopnosti, umíš pracovat samostatně i jako součást týmu.
- Tvůj přístup ke komunikaci je přátelský a profesionální.
- Všechny úkoly zpracováváš kvalitně a včas.
- Nové výzvy tě baví a přistupuješ k nim s klidem.
- Neustále hledáš cesty ke zlepšení a efektivitě procesů.
PROČ S NÁMI?
- Najdeš u nás různorodou práci v zajímavém oboru podnikání, ve které se nikdy nebudeš nudit.
- Jsme rodinná firma se vším, co k tomu patří, na trhu stabilně fungujeme již přes 30 let.
- Nejsme žádný korporát, podstatní jsou pro nás lidé a vzájemné vztahy.
- Najdeš u nás tým kolegů, kteří se s tebou podělí o své know-how a pomohou ti uspět.
- Společně pečujeme o otevřené a přátelské prostředí.
- A pokud tě to u nás bude bavit, můžeš profesně i osobnostně růst spolu s námi.
A JAK U NÁS VYPADÁ VÝBĚROVÝ PROCES?
- Ozve se ti kolegyně Petra, která s tebou udělá krátký telefonický rozhovor.
- Pokud bude vše v pořádku, dohodnete si termín online meetingu, kde tě provedeme obsahem náplně práce a vzájemně si řekneme větší detaily.
- Když vše klapne, čeká tě osobní setkání u nás ve firmě, kde se na tebe bude těšit naše Finanční manažerka a také People & Culture garantka Hanka.
- A pokud budeš právě ty ten správný “MATCH” do naší firemní kultury, můžeš se už těšit na nástup, kvalitní onboarding a spoustu nových zážitků a zkušeností.
Chceš to s námi zkusit? Neváhej a zašli nám svůj životopis nebo průvodní dopis.
Těšíme se na tebe!