Asistent/asistentka obchodního oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost BARENTZ spol.s r.o. působící na trhu v České republice již od roku 1992, člen skupiny BARENTZ GROUP hledá do kanceláře v Klatovech, uchazeče/čku na pozici:
Asistent/Asistentka obchodního oddělení
Na této pozici budete úzce spolupracovat s obchodními manažery a v rámci náplně práce zajišťovat komunikaci s dodavateli zboží, zadávat a aktualizovat data v BRM, vyřizovat objednávky od zákazníků, připravovat kalkulace a nabídky zákazníkům a podílet se na obchodní činnosti. To vše u stabilní a prosperující společnosti zaměřené na prodej surovin do různých průmyslových oborů.
Nabízíme:
· práci u rychle se rozvíjející společnosti, členu silné mezinárodní skupiny
· hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
· různorodou a zajímavou práci
· individuální a flexibilní pracovní dobu, po dohodě možnost v některé dny i práce z domova
· odpovídající platové ohodnocení
· zaměstnanecké výhody – dovolená 25 dnů, 3 sick days, penzijní připojištění, náhrada za home-office
· otevřenou a neformální atmosféru
· další vzdělávání a odborný/profesní růst
· místo výkonu práce v Klatovech, v sídle společnosti
Požadujeme:
· SŠ/ VŠ vzdělání,
· znalost AJ podmínkou (aktivní komunikace)
· Orientace na zákazníka
· Znalost MS Office
· Odolnost proti stresu, flexibilní přístup, pečlivost
· Motivace přispět k ambiciózním plánům růstu společnosti Barentz
· Proaktivní postoj
· Práce na hlavní pracovní poměr