HR Administrátor/ka – max. 20 hodin týdně

Jméno/Firma
Mandarin Oriental, Prague
Pracoviště
Nebovidská 459/1, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
26. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do HR týmu hotelu Mandarin Oriental, Prague hledáme spolehlivou administrátorku/administrátora, která/který nám pomůže s každodenními úkoly v HR oddělení. Tato pozice je vhodná pro studenty nebo maminky na rodičovské dovolené.

Mandarin Oriental Hotel Group je skupina luxusních hotelů známá svými vynikajícími standardy. Naším posláním je poskytnout hostům exkluzivní ubytování společně s výjimečnými službami, aby každý pobyt byl nezapomenutelným zážitkem.

Co bude náplní vaší práce?

  • Administrativní podpora HR oddělení
  • Správa osobních složek zaměstnanců
  • Příprava dokumentů v digitální i fyzické podobě
  • Výpomoc se správou zaměstnaneckých benefitů
  • Podpora při organizaci firemních akcí a školení
  • Příprava interní komunikace v digitální i tištěné podobě

Co od vás očekáváme?

  • Pečlivost, spolehlivost a chuť učit se nové věci
  • Znalost MS Office (Word, Excel, Power Point), Canva výhodou
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou
  • Osobní přítomnost v kanceláři (HO nejsou na této pozici možné)

Jak se vám odměníme?

  • Stravování zdarma v hotelové kantýně
  • Přátelský kolektiv
  • Příjemné pracovní prostředí na Malé Straně