e-commerce manager

Jméno/Firma
CeWe Color, a. s.
Pracoviště
Kloknerova 2278/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
26. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte zajímavou a odpovědnou práci v mezinárodní společnosti?

Do naší společnosti hledáme zkušeného e-commerce manažera, který se ujme vedení našeho portfolia produktů na Fotolab.cz a Fotolab.sk

Vaším úkolem bude nejen správa stávajících produktů, ale také rozvoj nových projektů od nápadu po uvedení na trh.

Náplň práce:

1. Strategie a plánování:

  • Vytváření a implementace dlouhodobé e-commerce strategie.
  • Plánování a realizace marketingových kampaní zaměřených na zvýšení online prodeje.

2. Správa webových stránek :

  • Správa a optimalizace e-shopu.
  • Monitorování výkonu webu a zajišťování uživatelsky přívětivého prostředí.

3. SEO a digitální marketing:

  • Implementace SEO strategií k zlepšení organického vyhledávání.
  • Správa PPC kampaní, sociálních médií, e-mail marketingu a dalších digitálních kanálů.

4. Analýza a reporting:

  • Sledování a analýza klíčových výkonnostních ukazatelů (KPI) pomocí analytických nástrojů.
  • Reporting výsledků vedení a navrhování zlepšení.

5. Řízení týmu:

  • Vedení a koordinace týmu, včetně marketingových specialistů, vývojářů a zákaznické podpory.
  • Zajištění efektivní spolupráce mezi odděleními.

6. Řízení vztahů se zákazníky:

  • Řízení zákaznické zkušenosti a zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníků.
  • Zpracování zpětné vazby a návrh vylepšení na základě zákaznických potřeb.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?,

  • Zkušenost na podobné pozici,
  • komunikační a organizační schopnosti,
  • zkušenost s vedením menšího teamu,
  • obchodního ducha,
  • schopnost pracovat samostatně i jako součást mezinárodního týmu,
  • analytické a strategické myšlení
  • znalost software MS Excel (nutná), SAP výhoda
  • anglický jazyk - středně pokročilý (B2),
  • vztah k fotografování výhodou.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí velké stabilní mezinárodní společnosti,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • možnost osobního a profesního růstu,
  • příležitost pracovat s nejnovějšími technologiemi v oboru,
  • příjemné, moderní a čisté pracovní prostředí a velmi přátelský kolektiv, rodinná atmosféra,
  • nadstandardní škálu zaměstnaneckých benefitů včetně 5 týdnů dovolené a 2 dní osobního volna,
  • možnost občasné práce z domova,
  • stravování v místě pracoviště a příspěvek na stravování,
  • dobrá dostupnost od metra - pracoviště se nachází 7 minut pěšky od stanice metra Chodov,
  • dobré mezilidské vztahy a férové jednání,
  • proplácení přesčasů,
  • příspěvky na životní pojištění nebo penzijní spoření již po 1 roce pracovního poměru,
  • po odpracování 1 roku 13. plat a další finanční odměny,
  • masáže v místě pracoviště a další benefity.

Pokud Vás pozice zaujala zašlete nám svůj životopis a motivační dopis.

Těšíme se na Vás!