Asistent/ka vedení společnosti – bez AJ (35 - 40.000 Kč) #2366

Jméno/Firma
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Pracoviště
Žďár nad Sázavou
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Silná, stabilní, technicky vyspělá a dynamicky se rozvíjející společnost přijme šikovnou kolegyni na pracovní pozici asistentka vedení společnosti.

Pokud máte rádi smysl pro pořádek, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci? Tak to jste přesně náš člověk!

Ale nebojte :) Hledáme především fajn člověka, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem pro společnost.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • činnost spojená s fungováním sekretariátu
  • účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů
  • koordinace a příprava podkladů pro jednání
  • zpracování dokumentů v MS Office
  • administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)
  • plánování a organizování schůzek vedení skupiny
  • zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů
  • příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace

Jaké znalosti a dovednosti musíš mít, aby se ti u nás pracovalo dobře?

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • praxe na obdobné pozici
  • dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)
  • výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)
  • spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vám za odvedenou práci nabídneme?

  • dostanete prostor pro svou realizaci
  • firemní rekreační zařízení
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce
  • bonusy/prémie, kafetérie
  • dovolená 5 týdnů
  • práce v příjemném prostředí moderních kanceláří
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci
  • lokalita: Žďár nad Sázavou

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, asistent, práce v administrativě, administrativní pracovník, administrativa, referent, obchodní asistent, fakturant, recepční, back office, front office,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!