Recepční/asistentka - part time 20 hodin týdně

Jméno/Firma
ASB Czech Republic, s.r.o.
Pracoviště
V celnici 1031/4, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

ASB Group je profesionální outsourcingová společnost poskytující služby nadstandardní úrovně v oblasti zakládání společností, účetnictví, reportingu, daňového poradenství, korporátního poradenství a mzdové agendy. Vznikla v roce 2002 a na pobočkách v Praze, Varšavě, Bratislavě, Budapešti a nově také Toruni zaměstnává přes 400 lidí.

ASB Czech Republic s.r.o. právě rozšiřuje své řady - hledáme novou kolegyni/nového kolegu, parťáka s drivem na pozici Recepční / asistentka.

Co tě na pozici čeká?

  • Jsme outsourcingová společnost a máme hodně klientů - čeká tě tedy obsluha návštěv a příprava zasedacích místností, nemine tě komunikace po telefonu.
  • Nevadí ti pomoc jiným kolegům a skočit na pochůzku k notáři, nebo jiný úřad.
  • Administrativa a zase administrativa - evidence příchozí a odchozí pošty. Skenování a ukládání různých dokumentů - hlavně klientských smluv a plných mocí. Občas vytvořit nějakou tabulku s evidencí a vůbec udržování tabulek – zkušenost s Excelem je tedy žádoucí.
  • Kolegové mají čas od času služební cestu, je potřeba jim zajistit letenky a ubytování.
  • Co se týče provozu kanceláře budeš mít na starost objednávku kancelářských potřeb, kávy a dalšího občerstvení. Staráš se o zajištění překladů, objednávku kurýrů, ale kontroluješ i úklid kanceláří. S tím souvisí i spolupráce s našimi dodavateli.
  • Recepční má také přehled o tom, kdo má zrovna narozeniny, nebo výročí a zajištuje oslavencům dárek.
  • Neboj, nebudeš na to sama - tvoje kolegyně bude Zuzka a Sofí, naše recepční. V týmu budeš ještě s naší office managerkou a HR managerkou, kterým občas budeš dělat support na některých projektech.
  • Co potřebujeme my od tebe:
  • Reprezentativní vystupování – jsi první člověk, kterého náš klient vidí a slyší
  • Nebát se komunikovat česky ani anglicky. Komunikace po telefonu je na denním pořádku.
  • Znalost MS Office – hlavně Outlook a Excel.
  • Přechozí praxe je výhodou, buď administrativní, nebo přímo na recepci.
  • Schopnost určit priority, flexibilita a zodpovědnost není sprosté slovo ????
  • V neposlední řadě být ochotná a nápomocná kolegům, kteří to zrovna potřebují.

Co ti můžeme nabídnout:

  • Maximální flexibilitu - úvazek dle dohody, minimálně 20 hodin týdně, ideálně pravidelně denně 4 hodiny (plus občasná výpomoc, zástup v případě dovolených atd.)
  • Kurzy angličtiny na pracovišti
  • Možnost vzdělávání – je jen na tobě, v čem se chceš rozvíjet, podpoříme tě
  • Občerstvení na pracovišti
  • Neformální kultura a přátelští kolegové zaručeni, stejně jako pravidelné netradiční teambuildingové akce
  • Multisport karta, cafeterie, pravidelné vzdělávání, kariérní růst