Asistent/ka auditora
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
• Auditorské testy u vybraných klientů
• Asistence klientům při přípravě účetní závěrky a výroční zprávy
• Příprava dalších dokumentů vyžadovaných auditorskými standardy
• Komunikace s klienty
• Účetní poradenství
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Středoškolské vzdělání ekonomického směru s maturitou z účetnictví
• Dobrá znalost účetních českých předpisů a praktického účtování
• Znalost IFRS a US GAAP výhodou
• Dobrou znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem
• Dobré komunikační schopnosti
• Dobrou znalost MS Office, především MS Excel
• Schopnost týmové práce
• Loajalita, spolehlivost, pečlivost a profesionální vystupování
• Zodpovědný a proaktivní přístup, časovou flexibilitu
• řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
• Zajímavou práci v příjemném kolektivu v prostředí mezinárodní společnosti
• Iniciativní prostředí zajímavých účetních, auditorských a daňových problémů
• Dobré platové ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání
Další informace
• Místo společného působení: Praha 1