Konzultant a analytik pro ERP HELIOS iNuvio / Praha / online

Jméno/Firma
ARION spol. s r.o.
Pracoviště
Kubánské náměstí 1391/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
26. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme stabilní a spolehlivá česká IT firma s kompletním portfoliem produktů a služeb. Stavíme na týmové, odborné a kvalitní práci našich zaměstnanců. Přidejte se k našemu týmu i Vy jako náš nový Konzultant a analytik pro ERP HELIOS iNuvio

ARION spol. s r.o. - základem je profesionální práce pro zákazníka

  • 32 let na trhu České republiky a Slovenska
  • obrat 120.000.000 Kč
  • Praha 55 zaměstnanců / Brno 5 zaměstnanců / Pardubice 2 zaměstnanci
  • naše hlavní produkty a služby v IT: networking, kybernetická bezpečnost, Microsoft 365 aplikace a cloud, virtualizace VmWare a Hyper-V, správa serverů
  • máme vlastní privátní cloud v datacentru, hotline team 24/7
  • rozvíjíme dovedností zaměstnanců dle nejnovějších trendů v IT, možnost odborných certifikací
  • našim cílem je spokojený zákazník a přátelská firemní atmosféra

Konzultant a analytik pro ERP HELIOS iNuvio – pracovní náplň

  • konzultace a analýza potřeb zákazníka při volbě produktu ERP HELIOS iNuvio
  • výběr a návrh vhodného modulového řešení s ohledem na potřeby zákazníka v oblasti účetnictví, CRM a Business Intelligence
  • instalace a implementace produktu ERP HELIOS iNuvio, nastavení systému a tiskových sestav
  • tvorba datového můstku a vlastní převod dat z dříve používaného účetního SW, nebo jiných datových zdrojů
  • správa pokročilých instalací produktu ERP HELIOS iNuvio, rozvoj nastavení automatizace řízení procesů a skladů
  • propojení systému ERP HELIOS iNuvio s e-shopy třetích stran, nebo se státnímu úřady, spolupráce s programátory
  • rozšiřování znalostí v účetnictví, tedy účetní vazby, účetní osnova, účetní uzávěrka, nebo daňové termíny
  • spolupráce s účetními a ekonomy v oblasti controlingu, reportingu, finančních analýz a business intelligence
  • instalace, správa a zálohování ERP HELIOS iNuvio na pracovních stanicích a serverech
  • do budoucna je vítáno rozšíření znalosti o produkt Pohoda E1
  • každodenní péče o zákazníka a tvorba dobrých obchodních vztahů
  • týdenní účast na pravidelných poradách a školeních
  • dle potřeby aktivní spolupráce s ostatními kolegy

Adaptace na pracovní pozici - 12 týdnů práce a učení

  • po nástupu budete přidělen do analyticko konzultačního týmu, kde se seznámíte s hlavními pracovními postupy (ERP HELIOS iNuvio, MS Windows, MS Excel, MS SQL, antivirová řešení, zálohovací řešení) a dohledovými systémy (RDM, Zabbix, RMM)
  • do 4 týdne budete pracovat ve dvojici se zkušeným kolegou, budete mít dostatek času na seznámení s hlavními používanými řešeními, navíc každý týden společně s kolegy proberete, jak se Vám práce daří a co je případně potřeba zlepšit
  • po 4 týdnech již budete personálně a systémově adaptován a tak začnete pod dohledem pracovat nad jednotlivými zákazníky a projekty, nadále však budete mít přidělený čas na vzdělávání
  • od 4 měsíce začnete pracovat samostatně a bude Vám plně umožněno se odborně rozvíjet především formou školení a certifikací produktu Pohoda E1

Kvalifikační předpoklady na Vás

  • řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání, praxe výhodou
  • zájem a chuť se dále rozvíjet v ekonomickém systému ERP HELIOS iNuvio, včetně adekvátních účetních znalostí
  • angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni, ideálně B2 až C1
  • řidičský průkaz sk. B

A co nabízíme my Vám

  • měsíční mzdu 60.000-80.000 Kč dle praxe
  • certifikace a odborná školení (Microsoft, ES Pohoda E1)
  • pravidelnou týdenní výuku anglického jazyka pod vedením profesionálních lektorů
  • přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
  • bezedná káva, čaj a kvalitní voda z automatu jsou samozřejmostí

Personalistika – od prvního setkání do nabídky práce za 10 dní

  • 1. kolo pohovoru trvá 30 minut a je on-line přes MS Teams, o případném postupu do 2. kola se od nás dozvíte do 2-3 pracovních dní
  • 2. kolo následuje do 1 týdne od 1. kola, trvá 1-2 hodiny a probíhá v centrále naší společnosti na Praze 10, Kubánské náměstí 1391/11, 2. patro
  • výsledek 2. kola a případnou nabídku práce se dozvíte již další den po pohovoru 2. kola
  • na akceptaci nabídky pracovní smlouvy dáváme zájemci 1-2 týdny dle dohody