Obchodní ředitel

Jméno/Firma
Úklid na míru, s.r.o.
Pracoviště
Pod Sychrovem I 1575/28a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme právě Vás?


Jste zastáncem názoru toho, co neměříme, to neřídíme? Jste přirozený vůdce?


Hledáme pozitivního, zkušeného ředitele s praxí, bystrého vyjednavače, rozeného „profíka“, sebevědomého mluvčího s přesvědčovacími schopnostmi a dobrým společenským vkusem. Jestli se v tom vidíte, čtěte dál..:-)


O nás

Jsme mladý, vysoce ambiciózní tým, který trhá rekordy v rámci meziročních nárůstů. Máme 7 kolegů v řídících pozicích a přes 150 výkonných pracovníků.


,,Úklidové služby pro ty, kdo chtějí udělat dojem''


Charakteristika pozice


Obchodní ředitel společnosti Úklid na míru, s.r.o. - jehož hlavní misí je plnění provozního plánu, nábor a rozjezd celé divize obchodu. Výrazně přispívá k automatizaci procesů v rámci oddělení a business developmentu. Zodpovídá za hospodářské výsledky a podílí se na růstu a celkovém rozvoji středně velké firmy. Svými výsledky usnadňuje práci podřízeným a je skvělou oporou a leaderem kolegům, což vede k navýšení jejich kapacit. Je klíčovou osobou pro komunikaci s klienty. Je to kolega, který svou prací pomáhá vedení a všem členům v dosahování cílů. Dlouhodobě vede a vzdělává dobře motivovanou skupinu.


Co Vás čeká?


- Podpora obchodního, provozního oddělení
- Automatizace a optimalizace firemních procesů
- Zaškolení, dohled a zajištění ISO procesů zaměstnanců
- Tvorba úklidových směrnic a postupů
- Odpovědnost za růst, nábor nových kolegů a jejich školení
- Autorizace cenových kalkulací a tvorba kalkulačních listů
- Řešení všech firemních reklamací
- Osobní coaching, vedení a vzdělávání týmu
- Odpovědnost za personální kapacity
- Účast na klíčových jednáních s klienty
- Kontrolní procesy podřízených
- Odpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb
- Optimalizace procesů v rámci provozu
- Provozní kontroly, kontrolní dny s klienty
- Vedení porad a reporting klíčových ukazatelů
- Pravomoc udělování KPI
- Vedení porad
- Výběrové řízení a nábor personálu
- Monitoring GPS
- Zajišťování a tvorba nových kontaktů pro obchodní oddělení
- Výběrové řízení dodavatelů hygienický materiál, stroje, realizace
- VŘ sub dodavatelů


Bez čeho se neobejdeme:

Praxe v úklidových službách, facility nebo stavebnictví min 5 let.


Pokud si Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou práci. Budete u zrodu všech myšlenek, které posouvají naší společnost dál, a budete se moci aktivně podílet na jejich realizaci. Motivační ohodnocení, firemní PC, tel, mentoring je u nás samozřejmostí.


www.uklid-namiru.cz


,,Pořádek ve věcech, znamená pořádek v životě''


#čistota #zdravéprostrědí #vysokýstandardslužeb #digitalizaceprocesů #hygienickýplán #přátelství #atraktivníprostředí