Specialista zákaznického servisu s angličtinou a francouzštinou

Jméno/Firma
Korn Ferry s.r.o.
Pracoviště
Poděbradova 2842/1, Plzeň
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina, Francouzština
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Lokace: PLZEŇ, ČESKÁ REPUBLIKA

Chceš, aby práce byla místem, kam se nemusíš každé pondělí nutit? Mít pohodové kolegy, pracovat v mezinárodním týmu a najít si nové přátele? Zároveň ale toužíš dělat zajímavou a smysluplnou práci, ve které budeš profesně i osobnostně růst?

Proč to tedy nezkusit v Korn Ferry?

Co obnáší práce Specialisty zákaznického servisu?

  • Budeš poskytovat prvotřídní zákaznický servis v oblasti produktů Korn Ferry.
  • Budeš se podílet na shromažďování, vyhodnocování a nahrávání údajů o odměňování zaměstnanců pro naše mezinárodní klienty.
  • Budeš v přímém kontaktu s klienty, komunikace bude probíhat prostřednictvím e-mailu nebo online hovorů.
  • Budeš úzce spolupracovat s kolegy v procesním centru, stejně jako s místními pobočkami a odděleními zákaznického servisu v rámci regionu EMEA.
  • Náplň tvé práce bude kombinací komunikace a administrativy.
  • Budeš součástí nadnárodního týmu, který podporuje více než 40 zemí.
  • Hodně se toho naučíš, protože společnost Korn Ferry se poradenstvím zabývá již více než 50 let.

Čím ti zpříjemníme práci?

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů zdravotního volna
  • Možnost home-office
  • Flexibilní pracovní doba umožňující skloubení pracovního a osobního života
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti – káva, čaj, horká čokoláda a pravidelný přísun ovoce
  • Hodiny angličtiny v malých skupinkách vedené rodilým mluvčím
  • Přátelský kolektiv a tým, který tě podrží
  • Neformální pracovní prostředí

Jak poznáš, že jsi pro tuto pozici ten správný člověk a že tě práce bude bavit?

  • Neobejdeš se bez výborné znalosti angličtiny a francouzštiny.
  • Máš skvělé organizační a komunikační schopnosti.
  • Jsi schopná/ý samostatně a důkladně řešit úkoly.
  • K aplikaci Excel přistupuješ s jistotou.
  • Předchozí zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, v personálním oddělení nebo na analytických pozicích budou výhodou.
  • Umíš kopat za celý tým, nejen za sebe - týmový duch a vzájemná spolupráce jsou hlavními pilíři našeho společného úspěchu.

První smlouvu nabízíme na rok, ale pokud si vzájemně padneme do oka, máme s tebou dlouhodobé plány.

Zaujala tě tato pozice? Rádi o tobě uslyšíme! Pošli nám svůj životopis a připoj se k nám!