FINANČNÍ MANAŽER

Jméno/Firma
Vihorev Group
Pracoviště
Jungmannova 26/15, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

VIHOREV Group je stabilní a silnou skupinou působící na developerském trhu již více jak 10 let se zaměřením na projekty rezidenčního/nájemního bydlení a ubytovací koncepty. Tyto provozuje pod značkou HONEST Apartments v nejrychleji rostoucím segmentu na trhu - konceptu servisovaných apartmánů. Máme za sebou prokazatelnou historii, v současnosti realizujeme několik projektů pro budoucí růst a další plánujeme.

Do našeho menšího, ale efektivního a výkonného týmu tak hledáme možná právě Vás! Ideální příležitost pro někoho, kdo má za sebou již nějakou praxi, nebojí se růst a chtěl by se posunout do manažerské role.

Náplň práce:

  • převzetí, nastavení a vedení finančních procesů skupiny, včetně účetnictví, controllingu a rozpočtů
  • vedení týmu účetních - mentoring, leadership, supervize
  • vedení komplexní daňové agendy, risk managementu, finančního plánování a závěrek
  • příprava a koordinace auditu, spolupráce na konsolidaci finančních výsledků skupiny včetně Fondu kvalifikovaných investorů
  • nastavení, průběžná aktualizace a řízení cash flow skupiny
  • příprava finančních analýz, reportů a identifikace rizik a příležitostí
  • součinnost při navrhování finanční struktury jednotlivých projektů
  • nastavení a pravidelná aktualizace interních procesů a řízení aktivit v rámci finančního řízení společnosti a controllingu
  • zastupování a podpora společnosti v komunikaci s finančními institucemi, auditory a dalšími třetími stranami
  • zodpovědnost za plnění termínů ve vztahu státní správě, třetím stranám – investorům a bankám
  • zajištění finančního reportingu vedení firmyVýhodou bude, pokud budete umět


Požadujeme:

  • min. 5 let praxe na obdobné pozici
  • středoškolské/vysokoškolské ekonomické vzdělání
  • znalost účetnictví a controllingu
  • ideálně znalost ekonomického systému ABRA
  • systematický přístup a analytické myšlení
  • organizační schopnosti
  • pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
  • schopnost vidět nejen detail, ale i celek – otevřenou mysl

Nabízíme:

  • ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
  • dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
  • menší přátelský a pracovitý tým
  • firemní telefon, notebook
  • moderní kanceláře v centru města
  • flexibilní pracovní dobu

Udělejte krok ve své kariéře, který může být tím pravým a naplit Vaše očekávání. Zašlete nám své profesní CV s aktuálním fotem, stručný motivační dopis a budeme se těšit na společné úvodní setkání.