Planning & Replenishment Manager
La Lorraine, a.s.
U Kožovy hory 2748, Kladno
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Doprava , logistika a zásobování
27. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Tato pozice stojí na špičce pyramidy pro celé oddělení operativního plánování jak pro výrobu finálních výrobků, tak pro nákup surovin, obalů i hotových výrobků od třetích stran. Je v úzké interakci s výrobou, týmem skladování a dopravy, zákaznického servisu, a prodeje.
Tvá práce:
- kontrola výrobních plánů a komunikace s týmem Výroby – zajištění efektivní komunikace mezi plánovači, sklady a výrobou, s důrazem na plánování zásob hotových výrobků, surovin a materiálů
- vedení týmu a organizace S&OP meetingů – zajištění efektivity všech procesů, vedení týmu a organizace pravidelných S&OP meetingů pro zlepšení komunikace mezi odděleními a dosažení klíčových cílů
- nastavení forecastingu a procesů – spolupráce s prodejním oddělením pro přesné plánování, a zároveň aktivní spolupráce s týmy výroby, prodeje a zákaznického servisu
- optimalizace zásob – udržení optimálního množství zásob v hlavních i externích skladech, s důrazem na sledování stavu zásob a jejich efektivní řízení. A to jak pro hotové výrobky, tak surovin-obaly
- správa kapacitních modelů a master dat – pravidelná aktualizace dat výrobků, zboží a surovin, včetně nastavení a sledování klíčových ukazatelů KPI's (DOS, OOS, CSL, expirace)
- koordinace nákupů – spolupráce s interními i externími dodavateli pro efektivní nákup surovin a materiálů, s cílem zajištění plynulého chodu výroby a skladování.
- řízení a udržování vztahů s klíčovými stakeholdery
Tvůj profil:
- VŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie nebo administrativy
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici v oblasti plánování, nákupu nebo logistiky
- zkušenost s vedením a rozvojem různorodých týmů
- zkušenosti s řízením projektů na lokální i globální úrovni
- velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
- schopnost hledat inovativní řešení a přicházet s nápady na efektivní řešení
- koncepční myšlení
- schopnost zvládat stres, řídit priority a pracovat pod časovým tlakem
- proaktivní a samostatný přístup, schopnost přijmout odpovědnost
- výborné komunikační a organizační schopnosti, týmový hráč
- pokročilá znalost MS Office, výhodou zkušenost s SAP ERP (modul MM, SD)
- řidičský průkaz sk. B
Naše nabídka:
- motivující mzda odpovídající zkušenostem, dovednostem a důležitosti pozice
- služební automobil i pro soukromé účely
- bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
- každoroční valorizace mzdy
- příspěvek na penzijní pojištění
- referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
- práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
- nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
- respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
- pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
- možnost profesního a kariérního růstu
- důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
- 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
- pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
- mobilní telefon ( a když budete chtít, tak můžete využít i výhodné tarify pro rodinu)
- notebook (po zapracování můžete využít 1 den z týdne Home Office)
- stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
- stravenkový paušál (po zkušební době je další součástí čisté mzdy)
- káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
- denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
- zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
- hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
- firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
- slevy na divadelní představení či sportovní utkání
- dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího