front office manager

Jméno/Firma
Prague City Tourism a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Láká Vás práce v oblasti cestovního ruchu? Jste milovníkem Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se součástí týmu, který navazuje na tradici pražských vycházek již od roku 1958 a stále zajišťuje nezapomenutelné zážitky z Prahy.

Prague City Tourism a. s. nyní hledá vhodné kandidáty/kandidátky na pozici front office manager.

Jaká je náplň práce?

  • komplexní zajištění průvodcovských služeb (komunikace s průvodci, klienty, přijímání plateb, vyúčtování)
  • spolupráce s ředitelkou sekce na rozšíření produktového portfolia a rozvoje kolektivu průvodců
  • rozvíjení klíčových vztahů s průvodci
  • zajištění nových obchodních příležitostí ve spolupráci s obchodním týmem
  • řízení, motivace a rozvoj pracovníků front office
  • evidence a kontrola docházek zaměstnanců, plánování směn
  • řešení nestandardních a krizových situací
  • pravidelný reporting nadřízenému (ředitel sekce)

Co od Vás očekáváme?

  • prokazatelná zkušenost v oblasti cestovního ruchu, znalost Prahy a jejích atraktivit
  • zkušenost se samostatným vedením zaměstnanců, znalost směnného provozu výhodou
  • kultivovaný projev, perfektní ústní i písemná komunikace v ČJ, znalost anglického jazyka alespoň B2
  • znalost dalšího cizího jazyka (španělština, italština, francouzština nebo němčina) výhodou
  • znalost místní kultury, reálií a historie
  • znalost programů MS Office
  • zodpovědný, samostatný přístup
  • proklientský přístup, reprezentativní vystupování
  • orientace na obchodní výsledky
  • marketingové a obchodní uvažování
  • schopnost řešit nestandardní situace
  • aktivní přístup při plnění úkolů
  • flexibilitu (celoroční směnný denní provoz)

Co nabízíme?

  • inspirativní pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci
  • zázemí stabilní organizace, leadera v oblasti cestovního ruchu
  • práci v kanceláři i v historickém centru Prahy (unikátně renovované prostory Staroměstské radnice)
  • zaměstnání na pracovní poměr v rámci provozu front office (moderní aplikace pro plánování docházky)
  • motivační systém odměňování
  • propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 180 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem), příspěvek na penzijní připojištění/DIP 1 000 Kč, karta MultiSport
  • vzdělávací aktivity, školení a podpora dalšího rozvoje (odborná školení, jazykové kurzy, IT dovednosti)
  • 5 týdnů dovolené, sick days (5 dnů/rok), beauty days (7 dnů/sezóna)
  • nástup možný ihned, případně dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete své CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem, ve kterém nám blíže popište Vaši motivaci pro práci na této pozici.