Pracovník/Pracovnice klientského centra
O pozici
Pracovní nabídka
Jste komunikativní a máte blízko k administrativě? Baví vás řešit požadavky klientů? Pak by vás tato nabídka mohla oslovit. Do našeho týmu Obchodní administrativy v Ostravě hledáme kolegy na hlavní pracovní poměr, s nutností dojezdů na pobočku společnosti v Havířově.
Práce na klientském centru není o aktivním prodeji. U nás je to o komunikaci s klienty, správě smluvní agendy a veškeré potřebné administrativě.
Co vás čeká
Denní kontakt s klienty v rámci klientského centra
Zpracovávání jednotlivých požadavků od klientů
Řešení administrativních úkonů spojených s agendou/procesem zpracování objednávek
Komunikace s kolegy v rámci oddělení i napříč firmou
Vyřizování telefonických hovorů s klienty, příjem a vyřizování e-mailů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ vzdělání ukončené maturitou
Znalost práce s PC na uživatelské úrovni
Dobré komunikační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost
Aktivní přístup k práci a odolnost vůči stres
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí moderní, silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
Příjemné pracovní prostředí s přátelskou atmosférou
Zaškolení – adaptační plán
Příspěvek na stravování
Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
Slevu na firemní služby
Roční příspěvek využitelný na dovolenou, sportovní aktivity či kulturní akce