Manažer veřejných zakázek

Jméno/Firma
Atelier 99 s.r.o.
Pracoviště
Dukelská třída 1666/106, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do brněnské projekční a architektonické kanceláře Atelier 99 hledáme posilu. A máme celkem jasnou představu: musí být pečlivá, zodpovědná a rázná, aby si uměla ohlídat termíny, vyžádat podklady a vzít do parády celou veřejnou zakázku tak, aby byla ťip ťop.

Jsme ATELIER 99, seznamte se

  • Spolupráce architektů a projektantů v průběhu celého projektu je pro nás klíčový proces. Jedině tak vznikne kvalitní architektura.
  • Úzký dialog obou profesí pod jednou střechou zajišťuje komplexní služby od studie až po autorský dozor na stavbě.
  • Nabízíme férové podmínky našim zaměstnancům – pravidelný a důstojný plat umožňující finanční jistotu a klid.
  • Dáváme architektům důvěru, autonomii a zodpovědnost. Žádné slepé klikání bez jakéhokoli podílu navrhování.
  • Technologie nám nejsou cizí. Úspěšně jsme zavedli BIM modelování a vyhlížíme další nastupující trendy v našem oboru.
  • Nejsme žádní trpaslíci. Realizujeme stamilionové zakázky, které mají nezanedbatelný vliv na život v našich městech.
  • Dbáme na to, aby každý ve firmě věděl, na čem je. Nejsme pankáči, ani firma o pěti lidech. Bez firemních procesů a pravidel se neobejdeme.
  • Finančně podporujeme nejrůznější spolky i jednotlivce v nejbližším okolí. Kdo bere, musí i dávat.

Na vašich bedrech spočine

  • Zpracování cenových nabídek pro veřejný sektor.
  • Příprava veškerých dokumentů.
  • Tvorba konceptu, jak získat co nejvíce bodů za reference a zakázku vyhrát.
  • Tvorba přípravy pro podávání nabídek atd.
  • Spolupodílení se na cenotvorbě.
  • Monitorování informací týkajících se veřejných zakázek.
  • Příprava reportů, prezentací a statistik.
  • Spolupráce a komunikování s ostatními obchodními manažery a kolegy.
  • Zjišťování potřebných informací od týmu.
  • Příprava související obchodní administrativy včetně smluv.
  • Zefektivnění obchodního oddělení.

Na čem nám fakt záleží

  • Vaše vzdělání nejlépe právního, stavebního, ekonomického nebo obchodního zaměření,
  • praxe v oboru, zkušenost s veřejnými zakázkami výhodou, ale zaučíme i absolventa,
  • znalost MS Office i po slepu,
  • přirozený talent pro systematickou a pečlivou práci,
  • notnou dávku selského rozumu, abychom si spolu rozuměli,
  • zodpovědnost, schopnost ohlídat si termíny a dotahovat úkoly do konce,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Děláme si to v práci pěkné

  • Skutečně zajímavé projekty střední a větší velikosti: bytové komplexy, administračky, školy, sportovní areály, bazény, nemocnice a jiné.
  • Fokus na to být na špici technologického pokroku.
  • Využití moderních technologií při práci: projektování v BIM, focení z dronu, tisk na 3D tiskárně, prohlížení návrhů ve virtuální realitě.
  • Práce v atraktivních programech Revit, Photoshop, Illustrator, Indesign, Lumion.
  • Odladěné procesy, stabilní tým, zastupitelnost kolegů.
  • Inspirativní kanceláře v širším centru Brna.
  • Upřímný zájem o profesní růst.
  • Možnost e-learningové platformy Seduo.
  • Výuka angličtiny se skvělým lektorem (dobrovolná).
  • Příspěvek na MULTISPORT KARTU.
  • Žádný dresscode, žádná křeč.
  • Příspěvky na pojištění, penzijní spoření, kočárkovné a taky na stravné.
  • Volná pracovní doba, občasná práce z domu.
  • Přátelský kolektiv a pravidelné akce za kulturou, sportem i pivem.

Pokud jsme vás zaujali nebo nás delší dobu sledujete, pošlete životopis a něco o sobě.

Dáme kafe a vzájemně se obohatíme o zkušenosti nebo se rovnou domluvíme na spolupráci.

Těšíme se na vás!