Finanční specialista pro Wolt Market CZ/SVK

Jméno/Firma
Wolt Services Česko s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
27. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Popis společnosti

Wolt je technologická společnost, která zajišťuje doručení nejlepších restaurací, obchodů s potravinami a dalších místních obchodů přímo k Vám domů nebo do kanceláře. Wolt spolupracuje s přibližně 55 000 partnerskými restauracemi a maloobchodními prodejci a s přibližně 125 000 kurýrními partnery ve 23 zemích a více než 200 městech.

Naše aplikace (pro iOS a Android) mají nejvyšší hodnocení v průmyslu, zejména díky našemu zákaznickému přístupu k tomu, jak stavíme naše produkty a provoz. Například náš zákaznický servis reaguje během několika sekund ve vlastním jazyce zákazníka.

Získali jsme více než 707 milionů eur financování od renomovaných investorů se sídlem ve Spojených státech a v Evropě, jako jsou ICONIQ Capital, Tiger Global, DST, Prosus, KKR, Coatue, 83North, Goldman Sachs, Highland Europe a EQT Ventures & EQT Growth. Měli jsme také to štěstí, že jsme za naši tvrdou práci obdrželi uznání: Apple vybral aplikaci Wolt jako svůj výběr editorů, Wired označil společnost za jednu z „nejžhavějších startupů v Evropě“, Forbes zařadil našeho CEO Mikiho Kuusiho na svůj seznam 30 pod 30 v oblasti spotřební techniky a Nordic Startup Awards jmenoval Wolt Společností roku.

V roce 2020 nás Financial Times označil za druhou nejrychleji rostoucí společnost v Evropě. Stále se rychle rozšiřujeme a hledáme další nadané jednotlivce, kteří by se k nám připojili. Pokud jste vášniví v oblasti nejnovější technologie, skvělého jídla a chcete mít vliv ve vašem městě, pak by Wolt mohl být právě pro vás.

Máte rádi práci v dynamickém a rychle se měnícím pracovním prostředí, máte pro-zákaznický přístup a rádi pracujete s veselým týmem? Máte zkušenosti v maloobchodním nebo potravinářském odvětví? Pokud je vaše odpověď ano - pak čtěte dál!

Popis pracovního místa

Role, na kterou se díváte, je součástí Wolt Marketu - našich vlastních skladů s potravinami, které nabízejí bezprecedentní pohodlí. Zákazníci si mohou objednat své potraviny a nechat jej doručit do 30 minut! S Wolt Marketem se zaměřujeme na nalezení správných produktů tím, že jsme orientováni na zákazníka, nabízíme nejrychlejší dostupné doručení a chceme být společností, která mění budoucnost nákupu potravin.

Probíhá transformace způsobů, jak zpracováváme a platby a účetnictví pro Wolt Market. Abychom mohli dále růst, hledáme člověka, který nám s tím pomůže a přispěje k celkovému růstu firmy. Role byla nově vytvořena, takže se budete podílet i na tom, jak se role bude vyvíjet dál. Vaše zodpovědnost bude za český a slovenský trh.

V této roli budete v kontaktu s několika týmy jak na lokální úrovni (Category Manager, Inventory Manager), tak z celého světa. Taky vás nemine komunikace s dodavateli a jinými partnery, se kterými budete řešit fakturování (na obě strany) a s tím spojený proces placení a toků financí.

Co budete dělat

  • Kontantní osoba Woltu vůči našim dodavatelům v záležitostech fakturace a plateb.
  • Úzce spolupracujte s centrálním finančními týmy a týmem pro správu zásob, abyste zajistili, že jsme v souladu s platebními podmínkami a identifikujte způsoby, jak zlepšit přesnost a rychlost plateb dodavatelům. Kde je to nutné, zasáhnete (prakticky), abyste zajistili správnou realizaci plateb.
  • Komunikace s dodavateli a stakeholder management ohledně fakturace a veškerých témat s tím spojená.
  • Analýza a důkladné sledování procesu "3-way matching" (objednáno u dodavatelů vs. přijato v obchodech Wolt Market vs. fakturováno dodavateli). Řešíte spory týkající se fakturačních záležitostí s dodavateli, abyste zajistili přesné platby a poskytli transparentnost těmto tématům interním týmům a dodavatelům.
  • Úzce spolupracujte s technologickými týmy na neustálém zlepšování procesů od nákupu k platbě (P2P) a na další automatizaci procesů fakturace a plateb dodavatelům.
  • Udržujte klíčové vnitřní vztahy se všemi zainteresovanými stranami, abyste zajistili rychlé řešení jakýchkoli finančních a fakturačních problémů.

Kvalifikace

  • 1-3 roky zkušeností na pozici z oborů obchod, finance nebo logistika.
  • Zkušenost s maloobchodem a/nebo velkoobchodem s potravinami je výhoda. Případně zkušenosti z Key Account Managementu, obchodu, financí a logistiky.
  • Prokazatelné zkušenosti a schopnost samostatného řešením problémů v dynamickém prostředí.
  • Znalost financí, účetnictví a/nebo účtování.
  • Znalost NetSuite je výhodou, nikoli však podmínkou.
  • Project management střednědobých projektů a zároveň práce s denní operativou (vůle si "vyhrnout rukávy a vrhnout se na problém po hlavě").
  • Vynikající dovednosti s MS Excel (Vlookup, Pivot, Power Query a automatizace).
  • Plynulá znalost češtiny a angličtiny, a to jak mluvené, tak psané.
  • Oprávnění k práci v EU.

Co za to?

  • Část platu je formou firemních akcií.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Cashbacky v aplikaci při používání Wolt.
  • Multisport karta.
  • Přátelské a neformální pracovní prostředí.
  • Flexibilita při výkonu práce (místo, čas si určujete sami).