Office Manager / Executive Asistent / Event Manager
O pozici
Pracovní nabídka
K nám do interního týmu Farkasova International hledáme Office Managera / Executive Asistenta / Event Managera.
Hledáme posilu, která má energii, ambice a především vášeň pro profesionální služby a rozmanitost pracovních úkolů, tato role je ideálním způsobem, jak se připojit k našemu týmu. Naše vášeň pro vynikající kvalitu a prémiový servis vám nabízí skvělou příležitost naučit se, jak vytvářet profesionální pracovní prostředí.
Cílem je:
- Vytvářet a udržovat příjemné pracovní prostředí
- Zajistit vysokou úroveň zákaznického servisu
- Starat se o návštěvníky a zajišťovat hladký chod kanceláře a každodenní provoz
- Zodpovědný za podporu Managing Partnera / Zakladatele v administrativních a organizačních úkolech a za celkový provoz / back office společnost
- Organizace obchodních a neziskových akcí, které naše společnost pravidelně pořádá během celého roku
Jak si Vás představujeme:
- Prozákaznický servis
- Týmová práce
- Orientace na výsledky
- Flexibilita
- Nadšení
- Pozitivní přístup
- Proaktivní přístup
- Výborné komunikační dovednosti
- Výjimečné schopnosti budování vztahů
- Znalost češtiny nebo slovenštiny a angličtiny
Tato práce je skvělou příležitostí, jak získat přehled o trhu práce, setkat se se zajímavými lidmi a pracovat v přátelském týmu v centru Prahy.
Pro zcela důvěrnou diskusi a více informací prosím neváhejte kontaktovat Veroniku Linhartovou.
„Rádi bychom Vás upozornili, že zasláním Vašeho životopisu udělujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zajištění personálního poradenství pro Vaši osobu. V souladu s platnými právním předpisy na ochranu osobních údajů tímto souhlasíte, aby společnost Farkasova International, s.r.o. zpracovávala Vaše osobní údaje nutné pro účely personálního poradenství a zprostředkování kariérních příležitostí (zejména jméno, příjmení, e-mail, adresu, telefonní číslo, případně další údaje dobrovolně poskytnuté a nezbytné pro výše uvedené účely).“