Facility Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Facility Manager
Jsme společnost FORUM správa nemovitostí s.r.o., která se zabývá správou domů na lukrativních adresách v širších centru Prahy. Zabezpečujeme administrativní servis, údržbu nemovitostí a technickou správu budov. Mementálně do týmu hledáme vhodného člověka na pozici "FACILITY MANAGER“
- Jaká bude Vaše náplň práce?
- Správa budov SVJ
- Správa pronajímaných budov a bytů
- Komunikace se státními orgány, dodavateli energií
- Komunikace s nájemníky nebo členy SVJ
- Příprava a účast na schůzích SVJ
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Schvalování a vystavování objednávek, kontrola faktur, komunikace s účetním a finančním oddělením
- Kontrola a uzavírání/vypovídání smluv jednotlivých objektů, administrace uzavírání smluv k médiím (voda, energie, odpady apod.)
- Pravidelná kontrola objektů a kontrola provedených prací subdodavateli
- Poskytování součinnosti při ročním vyúčtování služeb v souladu s platnou legislativou
- Pravidelný reporting vedení společnosti
- Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Znalost anglického jazyka podmínkou
- Hledáme zodpovědného a disciplinovaného člověka s organizačními schopnostmi a efektivním rozhodováním
- Nezbytná praxe v oblasti správy nemovitostí (znalost problematiky SVJ výhodou)
- Zkušenosti se správou budov
- Aktivní znalost práce s PC (MS Office, Excel, Word)
- Příjemné a profesionální vystupování
- Řidičský průkaz skupiny B (není podmínkou)
- Práce na živnostenský list (IČO)
- Co nabízíme:
- Práci ve společnosti se stabilním portfoliem budov ve správě
- Pracovní notebook, mobilní telefon a automobil k pracovním účelům
- Tým odborníků, který je Vám vždy k ruce
- Dlouhodobou spolupráci
- Pracoviště v nové a moderní kanceláři v Karlíně
- Atraktivní teambuildingové aktivity
- Občerstvení na pracovišti