referent/referentka na úseku zadávání veřejných zakázek a investiční činnosti MěÚ Hořovice
O pozici
Pracovní nabídka
Stručná náplň práce:
• Zpracování investičních záměrů staveb, koordinace při zajištění způsobu financování staveb,
• příprava a zajišťování vyhotovení projektové dokumentace,
• zajištění prověřování úplnosti projektová dokumentace včetně komplexního posouzení,
• součinnost ve správních řízeních nutných pro realizaci staveb,
• zajištění realizace investičních akcí včetně kontroly průběhu realizace investice,
• zajišťování technických podkladů pro zadávání veřejných zakázek dle zákona o zadávání veřejných zakázek,
• koordinace jednotlivých účastníků výstavby,
• průběžné sledování čerpání finančních prostředků z rozpočtu města,
• technicko-ekonomické hodnocení efektivnosti přípravy a realizace staveb, včetně případného návrhu opatření na změny,
• zajišťování technické a věcné kontroly proplácených faktur,
• sestavování podkladů pro návrh rozpočtu v oblasti investiční výstavby pro jednotlivé stavby,
• zajištění podkladů pro finanční a technickou kontrolu kontrolními orgány,
• příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce,
• spolupráce na procesu zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v rámci odboru,
• administrativní zajišťování procesu zadávání veřejných zakázek včetně spisové služby,
• poskytování součinnosti při aktualizaci programu evidence veřejných zakázek města Hořovice v souvislosti s legislativními změnami příslušných zákonů,
• evidence uzavřené smluvní dokumentace.
Jiné požadavky stanovené územním samosprávným celkem pro vznik pracovního poměru:
• Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou,
• orientace v problematice stavebních uzávěr, prodeji, pronájmu a směn pozemků,
• orientace v Územním plánu Hořovice,
•orientace v projektové dokumentaci,
•znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění výhodou,
•zkušenost se zpracováním podkladů pro zadávání veřejných zakázek výhodou,
• administrativní dovednosti a znalost práce na PC,
• komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, schopnost psaní správních rozhodnutí, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce),
• schopnost a ochota dále se vzdělávat (vzdělávání zaměstnanců územních samosprávných celků),
• řidičské oprávnění skupiny „B“, aktivní řidič schopný a ochotný řídit služební vozidlo při výkonu pracovních povinností.
Nabízíme:
• Dobré pracovní podmínky, zajímavé benefity (dny zdravotního volna, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, příspěvek na ošacení, příspěvek na dovolenou, dary při životních výročích, aj.).
• dovolená v délce 5 týdnů,
• pružnou pracovní dobu,
• možnost dalšího vzdělávání.