L2 Administrátor

Jméno/Firma
Geetoo Technology s.r.o.
Pracoviště
Jeremenkova 1056/40, Olomouc
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Informatika a IT služby
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
30. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

IT Administrátor L2

O pozici

Pamatuješ si ten pocit, když jsi poprvé vstoupil do světa IT Supportu? Ten adrenalin, když jsi řešil zapeklité problémy a zachraňoval uživatele před digitální zkázou? Pokud v tobě stále hoří plamen dobrodružství a touha pomáhat, pak je pro tebe tato pozice Level 2 Supportu stvořená!

Nečekej jen procházku růžovým sadem, ale i vzrušující výzvy a komplexní úkoly, které prověří Tvé schopnosti.

⭐ Level 2 je schopný, samostatný a zodpovědný ajťák, který zároveň dokáže prokázat svůj prozákaznický přístup. Budeš dbát na zajištění bezproblémového chodu podpory našich služeb a spokojenosti zákazníků.

Tato pozice vyžaduje předchozí zkušenosti s HelpDeskem, silnou organizační schopnost a zodpovědnost.

Co bude Tvým úkolem?

???? Tech Stack

Spravovat operační systémy Windows Server a Linux - instalace, konfigurace i řešení potíží s nimi pro tebe nebudou žádný problém. Tvoje znalosti TCP/IP, subnetting, routingu a switchování se nám budou moc hodit. Zajišťovat bezpečnost sítě pomocí firewallů. Konfigurace VPN a virtuálních sítí pro tebe bude hračka. Virtualizovat s produkty VMware a Hyper-V. Starat se o zálohování a obnovu dat s Veeam. Seznamovat se s hyperscale cloudovými platformami AWS, Azure a GCP.

???????????? Prozákaznické myšlení

Zajistit, aby naše produkty a služby měly špičkovou technickou podporu a aby byli naši zákazníci vždy spokojeni. Řešit jejich problémy s profesionalitou a proaktivním přístupem. Prozákaznický přístup není jenom strategie, je to firemní kultura.

???? Růst

Být spíše adaptivním chameleonem než statickou entitou. Schopnost pružně se přizpůsobovat novým nástrojům, technologiím a metodikám je klíčová pro udržení kroků s neustále se měnícím technologickým landscapem. Vyhledávání příležitostí pro růst.

????️ Spolupráce

Vzájemná spolupráce se členy týmu a našimi experty, kteří jsou další pomocí pro naše Support oddělení. Zároveň ekalace a rozpoznání složitějších problémů právě na tým expertů. Chuť rozvíjet své kolegy a předávání svého know-how do KB.

A co máme my pro Tebe?

???????? Roční budget na Bolt

???????? Finanční a zdravotní benefity

???? Referral program

????+???? Firemní tarif pro Tebe i rodinu

???? Budget na learning a volnočasové aktivity

???? Home Office

???? Občerstvení v kuchyňce