ASISTENT/KA BACK OFFICE
O pozici
Pracovní nabídka
Do týmu našeho významného nadnárodního klienta, pohybující se v komerčních realitách, hledáme vhodné kandidáty a kandidátky na pozici ASISTENT/KA BACK OFFICE.
Co pozice obsazuje a jaká bude Vaše náplň práce:
● Péče o kancelář spojená s recepční činností – uvítání návštěv, zajištění občerstvení a kancelářského vybavení, péče o kuchyňku)
● Vedení diářů pro členy managementu
● Organizace služebních cest (letenky, ubytování, vyúčtování výdajů)
● Organizace schůzek, jednání a příprava podkladů s tím spojená
● Evidence a zpracování pošty
● Péče o agendu související se služebními vozidly
● Plánování a organizování zasedacích místností
● Zajištění firemních akcí
● Administrativní činnost – kopírování, komplementace dokumentů apod.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
● Komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
● Reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
● Min SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
● Ovládání MS Office
● Komunikativní angličtina – komunikace na denní bázi; italský jazyk – výhodou
Co nabízíme:
● Mzda: do výše 50 000 Kč/měsíc
● Administrativní práci na plný úvazek
● Možnost profesního a osobního růstu
● Jistota stabilního a dlouhodobého zaměstnání
● Příjemné pracovní prostředí
● Atraktivní lokalita – administrativní budova v centru Prahy – lokalita Praha 2
● Pracovní doba: Po – Pá 9:00 – 17:30 hod