ASISTENT/KA BACK OFFICE

Jméno/Firma
CENTR GROUP, a.s.
Pracoviště
Bělehradská 299/132, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu našeho významného nadnárodního klienta, pohybující se v komerčních realitách, hledáme vhodné kandidáty a kandidátky na pozici ASISTENT/KA BACK OFFICE.

Co pozice obsazuje a jaká bude Vaše náplň práce:

● Péče o kancelář spojená s recepční činností – uvítání návštěv, zajištění občerstvení a kancelářského vybavení, péče o kuchyňku)

● Vedení diářů pro členy managementu

● Organizace služebních cest (letenky, ubytování, vyúčtování výdajů)

● Organizace schůzek, jednání a příprava podkladů s tím spojená

● Evidence a zpracování pošty

● Péče o agendu související se služebními vozidly

● Plánování a organizování zasedacích místností

● Zajištění firemních akcí

● Administrativní činnost – kopírování, komplementace dokumentů apod.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

● Komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědnost a samostatnost

● Reprezentativní vzhled a příjemné vystupování

● Min SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

● Ovládání MS Office

● Komunikativní angličtina – komunikace na denní bázi; italský jazyk – výhodou

Co nabízíme:

● Mzda: do výše 50 000 Kč/měsíc

● Administrativní práci na plný úvazek

● Možnost profesního a osobního růstu

● Jistota stabilního a dlouhodobého zaměstnání

● Příjemné pracovní prostředí

● Atraktivní lokalita – administrativní budova v centru Prahy – lokalita Praha 2

● Pracovní doba: Po – Pá 9:00 – 17:30 hod