Manažer nákupu & SQA
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového kolegu na pozici Manažer nákupu a SQA. Pokud máte zkušenosti v oblasti nákupu a kvality, a chcete pracovat pro stabilní českou firmu s významným postavením na trhu, může být tato příležitost právě pro vás.
Manažer nákupu & SQA
(Supplier Quality Assurance)
Náplň práce:
• Poptávková a výběrová řízení, vedení cenových jednání
• Hodnocení a auditování dodavatelů v ČR a zahraničí
• Rozvoj dodavatelů v automotive sektoru, uzavírání kontraktů s dodavateli
• Řízení kvality nakupovaných dílů a materiálů
• Reklamační a změnová řízení
Požadujeme:
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou
• Dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti, logické myšlení
• Časovou flexibilitu, nasazení, zodpovědnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
• Praxi v oblasti dodavatelské kvality, znalost čtení výkresové dokumentace výhodou
• Znalost práce na PC (MS Office), řidičský průkaz B
Nabízíme:
• Samostatnou práci a přátelský kolektiv stabilní a prosperující společnosti
• Profesní vzdělávání včetně potřebné kvalifikace a podporu osobního rozvoje
• Atraktivní ohodnocení podle praxe a výkonu
• Zaměstnanecké benefity: 5 dní volna navíc, 1 sickday, stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dojíždění, benefitní kartu aj.
• Pružnou pracovní dobu 37,5 hod. za týden
• Notebook, služební mobil i pro soukromé účely
Termín nástupu: dohodou.