Vedoucí prodejní a zákaznické podpory e-shopu

Jméno/Firma
BURIMEX s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme dynamická firma se zákazníky ve třech zemích (Česká republika, Slovensko, Polsko) a neustále expandujeme. V letošní zimě se chystáme otevřít další trhy. Abychom zajistili bezproblémový chod naší zákaznické podpory, hledáme vedoucího, který ji bude řídit.

Pokud máš nápady a chceš věci zlepšovat, pokud tě nebaví, když věci stagnují, pokud chceš dostat zodpovědnost a ukázat co v tobě je, tak hledáme právě tebe!

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • řízení a motivace týmu osmi specialistů, kteří vyřizují požadavky zákazníků našeho internetového obchodu
  • zlepšení prodejní výkonnosti svěřeného oddělení
  • tvorba, nastavování a optimalizace procesů v oblasti kvality zákaznické péče pomocí moderních technologií a AI
  • nastavování cílů a KPI, jejich reportování a vyhodnocování
  • implementace automatizace, konfigurace a dohled nad funkcionalitou voicebotů a chatbotů
  • monitorování spokojenosti zákazníků, návrh a realizace opatření na zlepšení
  • budeš osobně řešit nestandartní dotazy, objednávky a reklamace
  • spolupráce s dalšími týmy ve firmě, zejména s logistikou, nákupem, marketingem a retailovým oddělením

Jaké zkušenosti a dovednosti se ti budou hodit?

  • máš alespoň 3 roky zkušeností v oblasti zákaznického servisu, nebo v obchodním oddělení, ideálně v e-commerce
  • zajímáš se o moderní nástroje pro zákaznický servis, včetně chatbotů, AI a automatizačních technologií a měl bys chuť se v tomto směru realizovat
  • zkušenosti s implementací AI v 24/7 provozu jsou velkou výhodou
  • máš dobrou znalost angličtiny či němčiny
  • jsi dynamický/á, samostatný/á, s energií a orientací na výsledky
  • disponuješ vynikajícími komunikačními dovednostmi a příjemným vystupováním
  • jsi flexibilní a přizpůsobivý/á
  • máš solidní znalost práce na PC, včetně MS Office, Daktela, Helios a zákaznických portálů

Proč do toho jít s námi?

  • budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce
  • nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu, který každý rok roste o více jak 50 %
  • dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj

A také máme hromadu benefitů:

  • 25 dnů dovolené v kalendářním roce
  • káva a čaj zdarma na pracovišti
  • online výuka angličtiny s rodilým mluvčím zcela zdarma
  • zajímavá nabídka kurzů a školení
  • ocenění za zajímavé inovativní nápady atp.
  • zaměstnanecké slevy na nabízené zboží
  • možnost zapůjčení obytného vozu pro zaměstnance
  • firemní akce (teambuildingy, společné snídaně aj.)
  • skvělá dostupnost z Prahy (20 min. ze Zličína), Berouna, Hořovic