OFFICE AND SERVICE ADMINISTRATION SPECIALIST

Jméno/Firma
Arjo Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Škrétova 490/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
30. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

OFFICE AND SERVICE ADMINISTRATION SPECIALIST

Staňte se součástí úspěšné Švédské firmy, která se zabývá prodejem a servisem vlastních špičkových zdravotnických prostředků. Hledáme Office and Service Administration Specialist, který/á bude klíčovým členem našeho týmu. Pokud jste energický/á, organizovaný/á, máte rádi různorodou práci a chcete pracovat v dynamickém a inovativním prostředí, pak právě Vás hledáme!

Pracovní náplň:

  • Řízení a organizace plynulého chodu kanceláře
  • Administrativní podpora managmentu a všech oddělení
  • Správa diagnostických nástrojů pro naše servisní techniky (kalibrace, kontrola, objednávky)
  • Plánování a zajišťování schůzek, jednání a pracovních cest
  • Podpora HR při náboru nových kolegů
  • Správa BOZP, evidence a organizace školení

Požadavky:

  • Dobrou znalost anglického jazyka – slovem i písmem (pravidelná komunikace se zahraničními kolegy)
  • Vysokoškolské vzdělání
  • Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Analytické myšlení a schopnost rychle a efektivně řešit problémy
  • Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
  • Proaktivitu
  • Praxe v administrativě výhodou, nikoliv podmínkou

Nabizíme:

  • Zajímavou a různorodou práci v dynamickém a inovativním prostředí
  • Možnost stát se součástí stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Benefity, které vám zpříjemní pracovní život:
    - Roční prémie
    - Stravenky
    - Multisport karta nebo příspěvky na Edenred karta
    - Lekce angličtiny
    - Firemní akce a teambuildingy
    - Služební telefon a notebook
    - Možnost home office

Nástup možný ihned.