OFFICE AND SERVICE ADMINISTRATION SPECIALIST
Arjo Czech Republic s.r.o.
Škrétova 490/12, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Zákaznický servis
30. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
OFFICE AND SERVICE ADMINISTRATION SPECIALIST
Staňte se součástí úspěšné Švédské firmy, která se zabývá prodejem a servisem vlastních špičkových zdravotnických prostředků. Hledáme Office and Service Administration Specialist, který/á bude klíčovým členem našeho týmu. Pokud jste energický/á, organizovaný/á, máte rádi různorodou práci a chcete pracovat v dynamickém a inovativním prostředí, pak právě Vás hledáme!
Pracovní náplň:
- Řízení a organizace plynulého chodu kanceláře
- Administrativní podpora managmentu a všech oddělení
- Správa diagnostických nástrojů pro naše servisní techniky (kalibrace, kontrola, objednávky)
- Plánování a zajišťování schůzek, jednání a pracovních cest
- Podpora HR při náboru nových kolegů
- Správa BOZP, evidence a organizace školení
Požadavky:
- Dobrou znalost anglického jazyka – slovem i písmem (pravidelná komunikace se zahraničními kolegy)
- Vysokoškolské vzdělání
- Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Analytické myšlení a schopnost rychle a efektivně řešit problémy
- Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
- Proaktivitu
- Praxe v administrativě výhodou, nikoliv podmínkou
Nabizíme:
- Zajímavou a různorodou práci v dynamickém a inovativním prostředí
- Možnost stát se součástí stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti
- Motivující finanční ohodnocení
- Benefity, které vám zpříjemní pracovní život:
- Roční prémie
- Stravenky
- Multisport karta nebo příspěvky na Edenred karta
- Lekce angličtiny
- Firemní akce a teambuildingy
- Služební telefon a notebook
- Možnost home office
Nástup možný ihned.