Administrátor ekonomického informačního systému
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
•
Správa a administrace ekonomického informačního systému (EIS) včetně vytváření a zadávání struktur a náplní rozpočtu pro různé typy zdrojů financování instituce.
•
Poskytování základní technické podpory uživatelům EIS, školení uživatelů a řešení vzniklých problémů v rámci kompetenčního centra.
•
Hlášení a sledování incidentů prostřednictvím service-deskového systému.
•
Identifikace strategie rozvoje EIS s ohledem na další potřeby instituce.
•
Asistence při implementaci nových funkcí a aktualizací ve spolupráci s dodavateli softwaru.
•
Provádění testování a ladění systému po aktualizacích nebo nasazení nových funkcionalit.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
•
Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru.
•
Analytické myšlení, organizační a komunikační dovednosti.
•
Pokročilá znalost práce s kancelářským SW (např. MS Office).
•
Znalost anglického jazyka (úroveň odpovídající min. „B1“ dle CEFR).
•
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita a ochota učit se nové věci.
Výhodou bude, pokud budete umět
•
Zkušenosti s administrací ekonomických informačních systémů (např. iFIS, VERSO, EGJE) jsou výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
•
Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci na plný nebo částečný úvazek v příjemném prostředí.
•
Odpovídající finanční ohodnocení.
•
5 týdnů dovolené a 6 dní pro krátkodobé onemocnění (sick days).
•
Pružnou pracovní dobu.
•
Režim částečné práce z domova (pravidelný nebo ad-hoc).