Back Office Assistant
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- komunikace se zákazníky po telefonu a emailu (CZ/EN)
- objednávky a rezervace tandemových seskoků a kurzů parašutismu
- vydávání faktur a běžná administrativa
- jednání se zážitkovými agenturami (CZ/EN)
- kontrola webových prezentací, reklamních kampaní a sociálních sítí
- pracovní doba PO-PÁ 8:30hod - 17:00hod
- v sezoně i víkendy v pohotovosti na telefonu, občasná výpomoc na letišti
- nástup možný IHNED nebo dle dohody (nejpozději k 1.1.2025)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- komunikativní znalost angličtiny (B2 nebo vyšší) - angličtina na denní bázi!!
- umět si poradit, hledat řešení
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
- finanční zodpovědnost
- dobrou znalost práce s PC
Co vám můžeme nabídnout
- kvalitní platové ohodnocení - dvousložková mzda
- jsme sportovci a tak si všichni v práci tykáme
- PC a mobilní telefon
- 3x sick day
- práci ve stabilní společnosti s vysokou možností seberealizace
- platový i karierní růst
- pracovní smlouva na dobu určitou 12 měsíců, potom na dobu neurčitou
- hrubá mzda 31.000Kč - 45.000Kč (po zaučení)