Zákaznická podpora / Back office / administrativa
O pozici
Pracovní nabídka
Zákaznická podpora / back office / administrativa
Čím se zabýváme
Jsme nový Startup přicházející s naprosto inovativním systémem při doručování zásilek především formou C2C.
Patříme do zkušené a silné finanční skupiny s historií přesahující 31 let.
Koho hledáme / náplň práce
Do našeho týmu hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici zákaznické podpory. Náplň práce spočívá ve vyřizování dotazů v rámci zákaznické podpory, administrativní činnosti spojené se správou koncového webového rozhraní, evidencí zákaznických účtů a fakturací služeb.
Očekáváme
- praxi v oboru administrativa nebo zákaznický servis
- velmi dobré komunikační schopnosti
- schopnost základní komunikace v AJ
- loajalitu, spolehlivost a zodpovědnost
Nabízíme
- velmi dobré platové ohodnocení (40 - 50 tisíc btto) s možností růstu
- férový přístup
- dojezdovou vzdálenost 15 min. od Prahy
- parkování v areálu společnosti