Office manager / Asistent ředitele firmy se španělštinou
Simplex CZ s.r.o.
Opatovická 1659/4, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Španělština, Čeština
Administrativa
1. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Naše společnost SIMPLEX CZ se zabývá logistikou a exportem potravin a potravinových technologií do zahraničí. Úspěšně fungujeme již od roku 2000 a v současné době hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici:
Office manager/ka – Asistent/ka ředitele firmy se španělštinou
Náplň práce
- Péče o celkový chod firmy v kanceláři a mimo ní
- Asistence majitelům firmy
- Organizační a administrativní činnost
- Evidence faktur, práce v Microsoft office
- Zajišťování dokumentů, podkladů, překladů, nákupů nejen pro vedení firmy
- A mnoho dalšího
- V budoucnu možné zaškolování pro výpomoc a budoucí aktivní zapojení i do dalších pozic
Požadavky
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Administrativní znalosti
- Aktivní znalost českého jazyka slovem i písmem na úrovni umožňující každodenní práci
- Znalost španělského a anglického jazyka slovem i písmem na úrovni umožňující občasnou práci
- Samostatnost, zodpovědnost a organizační dovednosti
- Příjemné vystupování, milá a komunikativní osobnost
Výhodou
- Zkušenost na obdobné pozici
- Znalost základů účetnictví
- Další jazyky (němčina, polština, italština a další)
Nabízíme
- Neformální pracovní prostředí v malé a úspěšné společnosti v příjemných kancelářích v centru Prahy
- Práci v mezinárodním prostředí malého pohodového kolektivu
- Zajímavou a různorodou samostatnou práci
- Dobré finanční ohodnocení
- Časovou flexibilitu
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Jazykové kurzy
- Stravenkový paušál
- Nástup dohodou
Těšíme se na Vaše CV a motivační dopis!