Finanční manažer/manažerka PROSTOR PRO

Jméno/Firma
PROSTOR PRO, o.p.s.
Pracoviště
Čajkovského 1861/46a, Hradec Králové
Úvazek
Zkrácený
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
1. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Finanční manažer*ka PROSTOR PRO

Řídit finance & pomáhat mladým lidem v obtížných životních situacích? Přesně to u nás můžeš dělat!

Hledám do týmu člověka, kterého by bavilo maximalizovat dobrým finančním řízením pozitivní dopady naší práce s ohroženou mládeží. Víme, že dobře složený rozpočet a efektivní využívání dostupných zdrojů dává šanci na změnu k lepšímu více dětem a dospívajícím.

Pojď k nám spravovat finance, aby naše týmy díky tomu mohly pomáhat těm, kteří to potřebují!

Jsme leader v oblasti nízkoprahových služeb pro mládež v Královéhradeckém kraji.Víme, kam jdeme, máme rádi poctivost, inovace a smělé vize. Kromě toho si naši lidé cení také respektující a podpůrně nastavené atmosféry v organizaci i toho, že jejich nápady u nás nezapadnou!

Chceš být důležitou součástí našeho příběhu? Nabízíme ti úvazek 0,5-0,75 s nástupním základním platem 17500 – 26 250 Kč (dle úvazku, tj. 35 000 Kč při 1,0) ve zkušené a stále se rozvíjející organizaci s největším nízkoprahovým zařízením pro mládež v Královéhradeckém kraji. A hlavně misi, která dává smysl!

Co je PROSTOR PRO

Jsme královéhradecká nevládka s 24letou úspěšnou historií, jasným plánem rozvoje a důležitým posláním: podporovat mladé lidi při zvládání náročných životních překážek. Pomáháme jim udržet život ve vlastních rukou, když se ocitnou v obtížné situaci, uvíznou v krizi nebo je někdo či něco ohrožuje. V takovém případě je provázíme dospíváním, aby přechod do dospělosti v pořádku a bezpečně zvládli a neztratili šanci na spokojený život. Velkou měrou se věnujeme i prevenci rizikového dospívání díky dlouhodobé práci ve školách a v posledních letech se naše pomoc organicky rozšiřuje i k rodičům a učitelům. Kromě toho provozujeme komunitně orientovaný klub pro místní seniory.

Co u nás dělá finanční manažer*ka

Úzce spolupracuje s vedením organizace: ve finanční oblasti jsi pravou rukou ředitele.
Má pod palcem rozpočtovou agendu organizace: čeká tě tvorba rozpočtu a dohled nad jeho zdravou kondicí.
Ví si rady s cash flow organizace: sleduješ, předvídáš a v případě nutnosti navrhuješ potřebná opatření.
Tvoří kalkulaci všech grantových žádostí (města, kraj, ministerstva, nadace): plánuješ, dozoruješ čerpání a zodpovídáš za správné vyúčtování.
Kvalitně komunikuje: víš, jak jednat s externími účetními v oblasti obecného i mzdového účetnictví, jak mluvit s úřady a donátory.
Ovládá svědomitě a spolehlivě elektronické bankovnictví: zajišťuješ platby pomocí internetbankingu.
Poradí si s ekonomickými směrnicemi a sleduje příslušnou legislativu.

Po kom tedy koukáme?

Po odborné posile, která má zkušenost s ekonomickým řízením a vícezdrojovým financováním.
Po profesionální posile, která dokáže stejně dobře komunikovat s ekonomickým partnerem jako s ekonomickým laikem.
Po osobnostní posile, která zvládá tlak, má smysl pro zodpovědnost a potrpí si na detail.
Po srdcové posile, která dobře chápe, že orientace na výkon není Bůh, nicméně je v téhle branži hodně důležitá.
Po zralé posile, kterou baví sebeřízení, ale neplete si ho se sebestředností.

Podpoříme tvůj osobní růst a vzdělávání. Na tom si zakládáme

Budeme tě podporovat v dalším vzdělávání a účasti na profesních setkáváních.
Budeš mít k dispozici knihovnu s odbornou literaturou.
Zajistíme ti pravidelnou manažerskou supervizi.
U oběda se u nás potkáš s vystudovanými politology, sociology, sociálními pracovníky, pedagogy, uměnovědci… to je samo o sobě taky dobrá škola! :-)


Benefity? S tímhle můžeš klidně počítat
Dobré sladění pracovního a soukromého života skrze flexibilní pracovní dobou.
Po dohodě budeš mít možnost pracovat částečně z home office.
Dostaneš roční příspěvek na vzdělávání ve výši 10 000 Kč.
Garantujeme ti 5 týdnů dovolené v roce jako základ.
Poskytneme ti stravenkový paušál ve výši 70 Kč/den.
Pokud nejsi z Hradce, rádi ti přispějeme na cestovní výdaje.
Můžeš bez otázek využít 3 placené sick days ročně.
Jsme přátelští i k jiným živočišným druhům včetně dětí, takže zvíře/baby v kanceláři je (po domluvě s kolegy) v pohodě.


Pošli nám prosím:

  • strukturovaný životopis s uvedením profesních předpokladů, včetně kontaktů na osoby, které mohou poskytnout tvoje pracovní reference
  • motivační dopis: jak u tebe funguje trojúhelník já-finanční řízení-neziskovka (rozsah libovolný)


Pokud to zajiskří, nejpozději do tří dnů si napíšeme a zavoláme si. Vše probereme a domluvíme se, kdy se potkáme osobně k výběrovému řízení.

Sumář pro diář:

Přihlášky přijímáme do 16. října 2024 do půlnoci.
Pohovory budou probíhat průběžně dle individuální domluvy, nejpozději však do 22. října.
Nástup dohodou, ideálně od 1. listopadu 2024.