FINANČNÍ ŘEDITEL V NADNÁRODNÍ OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI SE ŠPIČKOVÝMI STROJI
AGROMEX s.r.o.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Bankovnictví
1. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost Agromex (výhradní dovozce značky Fendt, Weidemann, Pellenc, Kröger a Kerner a také značky Lemken) je významným hráčem na poli prodeje zemědělské a další speciální techniky v České republice. Na trhu působíme úspěšně již od roku 1992 a jsme součástí mezinárodní skupiny Danish Agro.
Chcete se i vy podílet na našem úspěchu? Hledáme finančního ředitele do manažerského týmu pro společnost Agromex (6 poboček + 4 servisní střediska napříč Českou republikou)
Koho u nás rádi přivítáme?
- Kandidát/ka s VŠ titulem ekonomického směru
- 5-10 let praxe v obdobném oboru - prodej velkých strojů, automotive, z toho 3-5 let manažerské praxe
- Velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka
- Znalost práce s MS Windows a Office
- Výborné analytické a strategické myšlení
- Dobré komunikační, prezentační a organizační dovednosti
- Časová flexibilita a ochota cestovat
- Řidičský průkaz B
Co bude vaše plus (avšak není podmínkou)
- Znalost německého jazyka
- Znalost ERP systému MS NAV nebo obdobného podnikového informačního systému
Co obnáší práce FINANČNÍHO MANAŽERA V AGROMEXU?
- Řízení finančních činností a procesů vč. vnitřního kontrolního systému společnosti
- Podílení se na strategickém plánování a rozhodování na úrovni vedení společnosti; vypracování a realizace finanční strategie
- Zodpovědnost za nastavení, udržování a analýzu dat v příslušném ERP systému MS NAV
- Aktivní účast na vytváření ročních rozpočtů a podkladů pro investiční rozhodování
- Posuzování obchodních úvěrů zákazníkům, analýza finančních zprav, analýza klíčových čísel
- Schvalování převodu peněz a vedení jednání s finančními institucemi
- Správa a vymáhání pohledávek
- Poskytování odborných znalostí a poradenství v oblasti finančních otázek manažerům/vedoucím a specialistům jednotlivých oblastí
- Výběr a řízení průběžných vztahů s některými externími dodavateli služeb (např. právní kanceláří, facility společností a dodavateli IT služeb)
- Vedení, řízení, hodnocení a rozvoj 7 podřízených (učetní, controling, IT, centrální administrativa) s cílem zajistit, aby jejich činnosti byly prováděny přesně, eticky, konzistentně a v souladu s příslušnými předpisy, zákony a standardy.
- Včasná a přesná příprava a archivace souvisejících reportů, rozpočtů, hlášení
Jak vnímáme naše zaměstnance?
- Vážíme si znalostí našich zaměstnanců a preferujeme dlouhodobou spolupráci
- Každého zaměstnance vnímáme individuálně a snažíme se mu vyjít vstříc
- Nasloucháme připomínkám zaměstnanců a vítáme aktivní přístup
- Možnost profesního a karierního posunu u nás není fráze
- Na našich pracovištích vládne přátelská atmosféra
- Nový zaměstnanec má plnou podporu od kolegů i vedení společnosti
Ptáte se na benefity?
- Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro - čerpání a sdílení zkušeností napříč skupinou
- Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou
- Profesní rozvoj
- Práce s nejlepšími stroji v oblasti zemědělské techniky
- Bonusový systém
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Firemní telefon a notebook
- Stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
- 25 dnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Sick days