????️‍♀️Hledáme osobního Asistenta/asistentku pro jednatele společnosti????‍????????

Jméno/Firma
C&C solutions s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 695/115b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
1. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme flexibilního a organizačně zdatného Asistenta/asistentku, který/á bude poskytovat podporu našim dvěma jednatelům v různých osobních i profesních záležitostech. Tvým hlavním úkolem bude řešit různé administrativní a logistické záležitosti spojené s domácností a dalšími projekty.

Co tě na této pozici čeká?

  • Zodpovědnost za každodenní správu harmonogramu jednatelů, včetně schůzek, pracovních cest a dalších aktivit.
  • Zařizování letenek a ubytování jak pro jednatele, tak pro obchodní partnery a další.
  • Vyřizování korespondence, telefonátů, e-mailů a dalších dokumentů.
  • Řešení soukromých záležitostí jednatelů (obchůzky - úřady, cizinecká policie...)
  • Zodpovědnost za různé záležitosti spojené s domácností jednatelů.
  • Plánování a správa lékařských návštěv, školních a předškolních aktivit dětí jednatelů apod.
  • Pomoc při řešení a realizaci soukromých projektů jednatelů, zajištění hladkého průběhu (reality).
  • Pomoc při řešení neočekávaných událostí a naléhavých záležitostí.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • Schopnost efektivně organizovat a řešit různé úkoly
  • Zkušenosti na obdobné pozici NUTNOSTÍ
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Flexibilita a ochota přizpůsobit se různým požadavkům
  • Znalost ČJ,AJ na velmi dobré úrovni (pravidelné využití)
  • ŘP sk. B

Co ti můžeme nabídnout?

  • Služební automobil i k soukromým účelům
  • Práce na IČO nebo HPP
  • Různorodou a zajímavou pracovní náplň
  • Další informace rádi sdělíme na osobním setkání

Nástup: co nejdříve

Lokalita: Praha

Pokud máš zájem a splňuješ výše uvedené požadavky, neváhej nás kontaktovat. Těšíme se na spolupráci!