Asistent/ka obchodního oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Co požadujeme?
- Znalost anglického jazyka (min. B2), protože komunikace v angličtině bude na denním pořádku. Jak písemná, tak mluvená.
- Flexibilitu a ochotu učit se novým věcem.
- Administrativní znalosti a dobré znalosti práce na PC. Práce s vnitropodnikovým systémem a kancelářskými programy jako Excel je u této pozice standardem.
- Dobré komunikační schopnosti. Budeš v denním kontaktu se zajímavými lidmi z různých koutů světa a budeš s nimi řešit obchodní agendu. Stejně tak s kolegy na centrále firmy.
Jakou práci u nás budeš dělat:
- Administrativní podpora a asistence na chodu obchodního oddělení - úsek export a velkoobchod.
- Zajišťování dopravy.
- Práce s vnitropodnikovým systémem (Helios) – správa objednávek, analýza dat.
- Komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí, zpracování konkrétních obchodních případů.
- Interní komunikace především s oddělením skladového hospodářství, marketingu a s centrálním skladem.
Co ti za to nabízíme:
- Rozmanitou a kreativní práci ve společnosti, která je největší ve svém oboru na českém trhu.
- Přátelskou a zároveň profesionální atmosféru.
- Moderní pracovní prostředí na naší nově vybudované centrále.
- Neomezený přísun kávy na pracovišti.
- Firemní snídaně.
- Příspěvek na stravné až 1.500 Kč měsíčně.
- Možnost seberealizace a kariérního růstu.
- Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží.
- Rodičovský příspěvek ve výši 2.000 Kč měsíčně.
- Zvýhodněný tarif u mobilního operátora.
- Finanční bonus k příležitosti odpracovaných let u firmy.
- Firemní akce.