Supplier Quality Assurance Team Leader
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte pracovní příležitost, která má smysl?
Mölnlycke může být tím správným krokem, pokud hledáte pracovní příležitost a kariéru, ve které můžete dění okolo sebe ovlivnit a měnit. Budete součástí společnosti, která pomáhá zdravotnickým profesionálům po celém světě skrze řešení zaměřenými na pacienty. Můžete se rozvíjet v globálním prostředí nadnárodní společnosti s inspirativní kulturou a množství zajímavých příležitostí. To vše v rámci kariéry se skutečným vyšším významem.
Jste týmový hráč, kterého zajímá oblast kvality, máte zkušenosti s vedením lidí a zároveň hledáte stabilitu a příležitosti velké organizace?
Mölnlycke aktuálně hledá vhodného kandidáta na pozici Supplier Quality Assurance Team Leader
Na pozici Supplier Quality Assurance Team Leader nabízíme skvělé příležitosti a různorodost svěřených aktivit:
- Vaší hlavní zodpovědností bude sledování, hodnocení a rozvíjení kvality stávajících dodavatelů komponent pro naši společnost.
- Aktivně se budete podílet na schvalovacím procesu nových dodavatelů, to vše na základě požadavků společnosti a v souladu s jejími etickými a enviromentálními standardy.
- Na této pozici budete vést a rozvíjet tým vstupní kontroly a dodavatelských reklamací. (cca 6 lidí)
- Mezi další odpovědnosti této pozice patří eskalace složitých reklamací na globální tým kvality, pravidelné schůzky se zahraničními dodavateli a provádění dodavatelských auditů.
- Reportovat budete své nadřízené na pozici Local Quality Manager.
- Budete aktivně spolupracovat a sdílet informace s ostatními členy v rámci svého týmu, ale také úzce spolupracujete s ostatními týmy na oddělení kvality v obou našich továrnách.
- Stanete se proaktivním členem týmu dodavatelské kvality, kterého baví a zajímají oblasti kvality a hledá cesty, jak dělat věci jinak, lépe, efektivněji.
Poskytneme Vám množství příležitostí k vlastnímu seberozvoji a rozvíjení nových dovednosti, jako jsou školení v rámci hard i soft skills.
Co u nás získáte?
- Otevřenou, přátelskou a férovou atmosféru v týmu i v rámci celé společnosti.
- Pracovní prostředí otevřené změnám, kde nasloucháme Vašim nápadům.
- Reálnou možnost růstu v rámci pozice i v rámci společnosti.
- Pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou a balíčkem zajímavých benefitů (např. příspěvek na letní dovolenou a Vánoce, příspěvek na životní či penzijní připojištění, stravenky a další).
Co od Vás očekáváme?
- Jste zkušeným hráčem na trhu a máte už minimálně 2 roky zkušeností v oblasti kvality.
- Vedení lidí Vám není cizí a víte, jak svůj tým podpořit, rozvíjet a motivovat.
- Vystudoval/a jste SŠ/VŠ technického nebo podobného zaměření.
- Angličtina je Vaším druhým jazykem, u nás ji budete používat na denní bázi.
- Umíte pracovat na PC a máte pokročilé zkušenosti s prací v balíčku Microsoft Office, zejména MS Excel.
- Pokud znáte ISO 13485, ISO 9001 nebo jiný kvalitativní standard, je to jedině výhoda.
- Jste pečliví a máte zodpovědnost za výsledek své práce.
- Máte zkušenost s vedením interních nebo externích auditů? I to je pro nás výhoda.
- Jste schopní se sami rozhodnout, máte organizační schopnosti a orientujete se na kvalitu.
- Jste komunikativní a sdílíte informace se členy týmu.
- Jste proaktivní a máte chuť na sobě pracovat a rozvíjet se.
- Znalost chirurgických komponentů je výhodou.
Podporujeme work-life balance
- Pozice je sdílená pro obě naše továrny, dle agendy jste buď v karvinské nebo havířovské továrně.
- Můžete využívat home office ve výši 40% týdně – po úspěšném zapracování se na pozici.
- Práce na plný pracovní úvazek (37,5 hod týdně).
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, neváhejte nám zaslat své CV v ČJ i AJ.