Supplier Quality Assurance Team Leader

Jméno/Firma
Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.
Pracoviště
Na Novém poli 382/1, Karviná
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Výroba, průmysl a provoz
Vytvořeno
1. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte pracovní příležitost, která má smysl?

Mölnlycke může být tím správným krokem, pokud hledáte pracovní příležitost a kariéru, ve které můžete dění okolo sebe ovlivnit a měnit. Budete součástí společnosti, která pomáhá zdravotnickým profesionálům po celém světě skrze řešení zaměřenými na pacienty. Můžete se rozvíjet v globálním prostředí nadnárodní společnosti s inspirativní kulturou a množství zajímavých příležitostí. To vše v rámci kariéry se skutečným vyšším významem.

Jste týmový hráč, kterého zajímá oblast kvality, máte zkušenosti s vedením lidí a zároveň hledáte stabilitu a příležitosti velké organizace?

Mölnlycke aktuálně hledá vhodného kandidáta na pozici Supplier Quality Assurance Team Leader

Na pozici Supplier Quality Assurance Team Leader nabízíme skvělé příležitosti a různorodost svěřených aktivit:

  • Vaší hlavní zodpovědností bude sledování, hodnocení a rozvíjení kvality stávajících dodavatelů komponent pro naši společnost.
  • Aktivně se budete podílet na schvalovacím procesu nových dodavatelů, to vše na základě požadavků společnosti a v souladu s jejími etickými a enviromentálními standardy.
  • Na této pozici budete vést a rozvíjet tým vstupní kontroly a dodavatelských reklamací. (cca 6 lidí)
  • Mezi další odpovědnosti této pozice patří eskalace složitých reklamací na globální tým kvality, pravidelné schůzky se zahraničními dodavateli a provádění dodavatelských auditů.
  • Reportovat budete své nadřízené na pozici Local Quality Manager.
  • Budete aktivně spolupracovat a sdílet informace s ostatními členy v rámci svého týmu, ale také úzce spolupracujete s ostatními týmy na oddělení kvality v obou našich továrnách.
  • Stanete se proaktivním členem týmu dodavatelské kvality, kterého baví a zajímají oblasti kvality a hledá cesty, jak dělat věci jinak, lépe, efektivněji.

Poskytneme Vám množství příležitostí k vlastnímu seberozvoji a rozvíjení nových dovednosti, jako jsou školení v rámci hard i soft skills.

Co u nás získáte?

  • Otevřenou, přátelskou a férovou atmosféru v týmu i v rámci celé společnosti.
  • Pracovní prostředí otevřené změnám, kde nasloucháme Vašim nápadům.
  • Reálnou možnost růstu v rámci pozice i v rámci společnosti.
  • Pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou a balíčkem zajímavých benefitů (např. příspěvek na letní dovolenou a Vánoce, příspěvek na životní či penzijní připojištění, stravenky a další).

Co od Vás očekáváme?

  • Jste zkušeným hráčem na trhu a máte už minimálně 2 roky zkušeností v oblasti kvality.
  • Vedení lidí Vám není cizí a víte, jak svůj tým podpořit, rozvíjet a motivovat.
  • Vystudoval/a jste SŠ/VŠ technického nebo podobného zaměření.
  • Angličtina je Vaším druhým jazykem, u nás ji budete používat na denní bázi.
  • Umíte pracovat na PC a máte pokročilé zkušenosti s prací v balíčku Microsoft Office, zejména MS Excel.
  • Pokud znáte ISO 13485, ISO 9001 nebo jiný kvalitativní standard, je to jedině výhoda.
  • Jste pečliví a máte zodpovědnost za výsledek své práce.
  • Máte zkušenost s vedením interních nebo externích auditů? I to je pro nás výhoda.
  • Jste schopní se sami rozhodnout, máte organizační schopnosti a orientujete se na kvalitu.
  • Jste komunikativní a sdílíte informace se členy týmu.
  • Jste proaktivní a máte chuť na sobě pracovat a rozvíjet se.
  • Znalost chirurgických komponentů je výhodou.

Podporujeme work-life balance

  • Pozice je sdílená pro obě naše továrny, dle agendy jste buď v karvinské nebo havířovské továrně.
  • Můžete využívat home office ve výši 40% týdně – po úspěšném zapracování se na pozici.
  • Práce na plný pracovní úvazek (37,5 hod týdně).

Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, neváhejte nám zaslat své CV v ČJ i AJ.