Junior Sales Officer

Jméno/Firma
CESSCO Executive Office s.r.o.
Pracoviště
Tržiště 366/13, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
1. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí v oblasti autobusových, nákladních a SME (Small and Medium-sized Enterprises) společností pro služby nárokování a správy zahraniční DPH a jiných typů nepřímých daní v zahraničí
  • KYC (Know Your Client) vyhledávání obchodních a kontaktních informací korporací, EMEA (Europe, Middle East, and Africa), SSC (Shared Services Centers). Příprava a zpracování podkladů ke kontaktu s potenciálním zákazníkem
  • Komunikace s potenciálními klienty a budování dlouhodobých vztahů.
  • Pravidelná školení a zájem o obor zajištění nárokování zahraniční DPH na pohonných hmotách, mýtném a cestovních výdajích na služebních cestách. Śkolení pravidel, restrikcí, aplikací a systémů pro CRM (Customer Relationship Management) a ERP (Enterprise Resource Planning) správy nároků nepřímých daní
  • Spolupráce s interním týmem a podpora obchodních procesů. Výběr a zpracování dat pro správu zahraniční nepřímé daně v servisním oddělení
  • Zpracování podkladů pro obchodní jednání a správa zákaznické databáze. Práce se soubory zahraničních daňových pohledávek. Zákaznické služby, telefonní hovory, vyřizování korespondence. Spolupráce s obchodníky a daňovými poradci v Evropské Unii i mimo ní.

Tato pozice je skvělou příležitostí stát se odborníkem v mezinárodní společnosti. Můžete být součástí různých zajímavých projektů v oblasti nepřímých daní a také získat solidní znalosti různými školeními či certifikací daňového poradenství. Budete v kontaktu s kolegy z celého světa.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Výborné komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti.
  • Schopnost samostatné práce a efektivní organizace času.
  • Základní znalosti v oblasti daní, zejména DPH.
  • Zkušenosti s obchodní administrativou a zákaznickým servisem.
  • Znalost práce s počítačem (MS Office 365, zejména Excel, Word, Outlook, Calendar, People, OneDrive, PowerPoint, Teams, SharePoint, PowerAutomate, Forms).
  • Precizní osobnost s reprezentativním vystupováním a profesionálním přístupem, zaměřená na výsledky
  • Přizpůsobivost, flexibilita, pečlivost, loajalita, nasazení, smysl pro humor, ochota učit se i cestovat.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Zkušenosti s vyhledáváním obchodních příležitostí nebo předchozí práce v oblasti obchodu.
  • Zkušenosti z praxe na obchodní pozici či studia ekonomického směru.
  • Znalost dalších cizích jazyků pro komunikaci se zahraničními klienty.

Co vám můžeme nabídnout

  • Stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti.
  • Odpovídající finanční ohodnocení a motivační bonusy a provize z úspěchu.
  • Možnost osobního a profesního rozvoje. Po zorientování se ve světě nepřímých daní možnost výběru další specializace jako je daňové poradenství, vedení lidí nebo obchodní management.
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv v malém týmu pražské kanceláře mezinárodní společnosti v centru města. Zkušenost s prací ve velké nadnárodní společnosti, která je skvělým startem do kariéry.
  • Benefity v podobě stravenek, příspěvků na dopravu, otevřené zaměstnanecké benefity dle individuálních potřeb, dovolená navíc v čase Svátků, notebook, mobilní telefon

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a podílet se na růstu naší společnosti, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na spolupráci!