Office Manažer/ka v eventové agentuře

Jméno/Firma
CZECH-IN s.r.o.
Pracoviště
5. května 1640/65, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
1. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Office Manažer/ka v eventové agentuře

Jste dynamický pozitivní člověk, kterého baví různorodá práce a rád komunikuje s lidmi? Chcete pracovat v kolektivu fajn lidí přímo na metru v Kongresovém centru na Vyšehradě? Baví Vás prostředí kongresů a eventů a cítíte se dobře v mezinárodním prostředí?

Pak hledáme právě Vás. Rádi u nás přivítáme milou osobu, která převezme celkovou zodpovědnost za náš office management. Bude se starat o bezproblémový chod recepce, bude svými nápady vylepšovat prostředí celé kanceláře, bude rád/a podporovat naše kolegy a hlídat si pořádek v prostoru recepce, meetingových místností, kuchyňky a kancelářských potřeb.

Pokud Vás popis pozice zaujal, níže uvádíme další zodpovědnosti, dovednosti, které u Vás uvítáme a také benefity, které Vám za Vaši práci nabízíme. Těšíme se na Vás!

CO u nás budete dělat?

  • Budete prvním dojmem naší firmy. Budete dbát na to, aby vše na recepci klapalo a aby bylo dobře postaráno o klienty a návštěvy. (vyřizování telefonních hovorů a vzkazů, vítání návštěv, zajištění občerstvení, udržování pořádku v prostorách firmy a zasedacích místnostech aj.).
  • Vyřizovat poštovní a kurýrní zásilky.
  • Mít pod kontrolou sklady a vést evidenci o stavu zásob a materiálu.
  • Domlouvat podmínky spolupráce s dodavateli služeb a kontrolovat jejich plnění (uklízecí firma, správa budovy…).
  • Vyřizovat objednávky a nákup drobného zboží, materiálu a kancelářských potřeb.
  • Spravovat firemní datovou schránku.
  • Zodpovídat za distribuci vstupních kartiček a klíčů pro nové zaměstnance a poskytovat podporu při jejich zaučování.
  • Budete vést pokladnu s drobnou hotovostí a zodpovídat za parkovací kartičky.
  • Budete spolupracovat při zajišťování firemních a týmových akcí.
  • Vymýšlet, co by bylo potřeba v rámci provozu kanceláří zlepšit – prostoru pro seberealizaci a proaktivitu je dost.

KOHO hledáme?

Organizačně nadaného sympaťáka/sympaťačku s vřelou a otevřenou povahou pro práci s lidmi, který/která:

  • bude mít celkovou zodpovědnost za koordinaci všech office aktivit
  • bude mít proaktivní přístup s nápady, jak vylepšovat prostředí recepce a kanceláří
  • už trochu ví, co ho čeká – resp. má alespoň 2 roky zkušeností v obdobné pozici za sebou
  • snaží se vždy proaktivně hledat optimální řešení a se zodpovědností přistupovat k zadávaným úkolům
  • má příjemné vystupování, dobré organizační a komunikační schopnosti
  • je aktivním řidičem (pro příležitostné nákupy)
  • vyzná se v MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • bez problému dokáže komunikovat (písemně a ústně) v anglickém jazyce

Na CO se u nás můžeš těšit?

  • Tvůj work-life balance podpoříme wellbeing dnem volna, a 5 Sick Days.
  • S Multisportkartou můžeš pravidelně dobíjet „baterky“ a k tomu nabízíme každý týden masáže na pracovišti zdarma.
  • Kde není změna není posun – vítáme stále nové nápady a myšlenky.
  • Čeká Tě práce v přátelském kolektivu lidí, kteří jsou nejen pro každou srandu, ale vzájemně se podporují a inspirují.
  • Společnými zážitky posilujeme dobrou náladu – podnikáme teambuildingové a další společné aktivity (XMas party, pravidelné společné office snídaně, ...).
  • Přispějeme Ti na životní nebo penzijní pojištění.
  • Máme pro Tebe stravenky a občerstvení (výborná káva, ovoce a příležitostné snacky) v kanceláři.