Specialista/Specialistka HR controllingu
Heimstaden s.r.o.
Gregorova 2582/3, Ostrava
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Finance a ekonomika
2. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho HR týmu hledáme nového kolegu/novou kolegyni jakožto zástup za mateřskou (min. 3 roky) na pozici Specialista HR controllingu (HR Controller). Pokud jsou pro Vás čísla radost, excel máte v malíčku, s chutí se pouštíte do HR analýzy, ale zároveň si rád/a uděláte čas na šálek kávy/čaje s kolegy, pak jste třeba Vy naší novou posilou.
Co Vás na pozici čeká:
- řízení budgetu pro oblast lidských zdrojů - sestavování, sledování čerpání, analýza odchylek
- rozbor příčin vývoje klíčových personálních a mzdových ukazatelů včetně forecastingu
- pravidelný i ad hoc reporting - dle různých HR aspektů
- zpracování dohadů
- aktivní spolupráce s celým HR a finančním oddělením
- procesní podpora HR týmu
Co od Vás požadujeme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti a orientace ve mzdách, příp. ochota se tuto oblast naučit
- praxi na controllingové pozici (finanční, provozní, HR,...)
- AJ na komunikativní úrovni (min. B1)
- excel na pokročilé úrovni, zkušenosti s ERP systémy
- zkušenosti s Power BI výhodou
- analytické myšlení, logické uvažování, radost z práce s čísly
Co Vám můžeme nabídnout:
- zakládáme si na odvaze, péči a otevřenosti – tyto hodnoty se prolínají každodenním pracovním životem
- práci v centru Ostravy v mezinárodní společnosti
- pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9-14 hod
- možnost občasné i pravidelné práce z domova
- roční výkonnostní odměnu ve výši jedné měsíční mzdy
- množství benefitů vycházejících z kolektivní smlouvy - např. elektronické stravenky, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, apod.
- týden dovolené navíc (25 dní dovolené)
- slevu na nájemní bydlení v bytech Heimstaden ve výši 15%-30%
- účast na HR akcích a školeních
- práci jako zástup za MD/RD - min. na 3 roky
Teď už je to na Vás. Pokud jsme Vás zaujali a splňujete naše podmínky, zašlete nám Váš životopis a náborářka Katka se Vám ozve s případným termínem pohovoru.