HR Business Partner (People & Culture)

Jméno/Firma
HILL International s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co Vás na pozici čeká?

  • Komplexní řízení HR aktivit společnosti s 200 zaměstnanci - partnering pro manažery, nábor, onboarding, company culture, employee experience, employer branding, HR admin.
  • Vedení inovativních projektů s cílem zvyšovat employee experience a posilovat firemní kulturu. Podporovat značku zaměstnavatele (employer branding).
  • Kultura a pracovní prostředí: Aktivní podíl na vytváření přívětivého pracovního prostředí, zvyšování employee experience a posilování firemní kultury.
  • Nábor: Realizace náboru a HR marketingových aktivit s cílem zaujmout talenty a vhodné kandidáty z řad bílých (centrála) nebo modrých (logistika, sklad) límečků.
  • Podpora manažerů: Partnerství a podpora manažerů v oblasti vedení lidí a vztahů se zaměstnanci.
  • Zaměstnanecká zpětná vazba: Průběžné získávání zpětné vazby zaměstnanců pro neustálé zlepšování eployee experience. Být spojkou mezi zaměstnanci a manažery.
  • Práce s daty & související HR admin: Monitorování klíčových HR ukazatelů (KPI), práce s HR systémy, smluvní dokumentace aj.

Jak si Vás představujeme?

  • Jste zkušený HR partner s min. 3 lety praxe v komplexní HR roli (HR Business Partner, HR generalista) nebo v roli zaměřené na employee experience, firemní kultura, well being a employer branding.
  • Uplatňování empatie, kreativity a praktického přístupu při řešení HR projektů zaměřených na zlepšování employee experience, well being aktivity pro zaměstnance a posilování firemní kultury.
  • Praxe s náborem modrých a býlích límečků a schopnost určit vhodnou strategii náboru na oba typy pozic.
  • Vaše silné stránky jsou: Samostatnost, silné komunikační dovednosti, jasné vyjadřování, praktik s aktivním přístupem, zájem a zkušenost v tématech spokojenost zaměstnanců, employee experience a firemní kultura.
  • Poradenský přístup - umíte odhadnout, kdy mentorovat, poradit nebo koučovat manažery při řešení klíčových HR témat.
  • Nebát se vyhrnout si rukávy a zapojit se tam, kde je potřeba, a dotahovat věci do konce.
  • Komunikativní znalost AJ.
  • Velmi dobrá orientace v pracovně-právní legislativě.

Nabízíme:

  • Seniorní, samostatnou a pestrou roli v HR
  • Možnost seberealizace v tématech employee experience, zaměstnanecká spokojenost, firemní kultura, employer braning a partnering pro manažery
  • Práci pro úspěšnou logistickou společnosti, která je ve vybraných službách jedničkou na českém trhu
  • Místo výkonu práce: 15 min od Prahy směrem na severozápad
  • Plně hrazené cesty do/z práce, možnost služebního vozu i k soukromým účelům
  • Stabilním tým s přátelskou neformální atmosférou
  • 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Příležitostný Home Office (při řešení osobních/rodinných záležitosti, nachlazení, nemoci dětí aj.)
  • Kurzy, školení a osobní rozvoj
  • Možnost karierního růstu