Administrátor/ka projektu
O pozici
Pracovní nabídka
Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici administrátora investičního projektu v Projektové kanceláři VŠE
Administrátor/administrátorka projektu
Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?
· administrativní a koordinační podpora průběhu přípravy projektu a jeho realizace,
· plánování a koordinace operativních úkolů a další organizační aspekty realizace projektů a finančního plnění, řízení rizik,
· kontrola účetních dokladů a uznatelnosti nákladů ve vztahu k podmínkám poskytovatele a příprava projektové dokumentace,
· evidence současného i plánovaného čerpání prostředků na projektu,
· zpracování Zpráv o realizaci, Žádostí o změnu, Žádostí o platbu, povinných a dalších příloh projektových žádostí dle specifikací a pravidel poskytovatele,
· součinnost s orgány a útvary VŠE, komunikace a koordinace uvnitř VŠE,
· komunikace s poskytovatelem dotace,
· znalost pravidel poskytovatele dotace, kontrola jejich dodržování ve spolupráci s projektovým manažerem projektu, podpora v oblasti metodiky a pravidel dotačních programů,
· kontrola dodržování procesů,
· monitoring a kontrola plnění plánovaných cílů a výstupů projektu,
· zajištění dodržování časového harmonogramu projektu,
· spolupráce na přípravě a prezentaci reportů o stavu přípravy, spolupráce s dalšími pracovníky projektové kanceláře,
· realizace dalších podpůrných činností Projektové kanceláře VŠE.
Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?
· min. středoškolské vzdělání (VŠ vzdělání výhodou)
· znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
· Snaha hledat řešení namísto problémů, brát překážky jako výzvu,
· organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování termínů, operativní rozhodování, schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace,
· aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace,
· výhodou je zkušenost s administrováním projektů a administrativou EU fondů (OP JAK, OP VVV, OPVK a VaVpI) i znalost prostředí MS SharePoint.
· Nemáte zkušenosti? Nevadí, zaučíme vás!
· Máte rozsáhlé zkušenosti v projektech? Ozvěte, najdeme pro Vás uplatnění!
Jakou Vám můžeme nabídnout perspektivu?
· úvazek 1,0 na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení a perspektivou spolupráce na dalších projektech v delším časovém horizontu,
· postupné zaučení do řízení projektů, s výhledem na řízení malých projektů až po celoškolní,
· flexibilní povahu práce a pracovní dobu,
· odpovídající ohodnocení,
· možnost podílet se na rozvoji prestižní univerzity se stabilním zázemím,
· prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci, možnost osobního a profesního rozvoje, vzdělávací akce a workshopy, sportovní a jazykové kurzy
pro zaměstnance,
· 6 týdnů dovolené a spoustu dalších benefitů, například příspěvek na stravování a penzijní pojištění, tarif pro mobilní telefony, školní rekreační zařízení, mateřskou školu v areálu školy, tábory a prázdninové akce pro děti zaměstnanců, široká nabídka kurzů profesního i osobního rozvoje, sportovní aktivity ap.
Nástup dle dohody
Požadované dokumenty:
Strukturovaný životopis s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis.
Přihlášky doložené všemi požadovanými dokumenty dle textu doručte v přímé odpovědi.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení lhůty pro podávání přihlášek, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel výběrové řízení prodloužit, přerušit nebo zrušit.
Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč/ka zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.