Administrátor/ka projektu

Jméno/Firma
Vysoká škola ekonomická v Praze
Pracoviště
náměstí Winstona Churchilla 1938/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici  administrátora investičního projektu v Projektové kanceláři VŠE

Administrátor/administrátorka projektu

Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?

· administrativní a koordinační podpora průběhu přípravy projektu a jeho realizace,

· plánování a koordinace operativních úkolů a další organizační aspekty realizace projektů a finančního plnění, řízení rizik,

· kontrola účetních dokladů a uznatelnosti nákladů ve vztahu k podmínkám poskytovatele a příprava projektové dokumentace,

· evidence současného i plánovaného čerpání prostředků na projektu,

· zpracování Zpráv o realizaci, Žádostí o změnu, Žádostí o platbu, povinných a dalších příloh projektových žádostí dle specifikací a pravidel poskytovatele,

· součinnost s orgány a útvary VŠE, komunikace a koordinace uvnitř VŠE,

· komunikace s poskytovatelem dotace,

· znalost pravidel poskytovatele dotace, kontrola jejich dodržování ve spolupráci s projektovým manažerem projektu, podpora v oblasti metodiky a pravidel dotačních programů,

· kontrola dodržování procesů,

· monitoring a kontrola plnění plánovaných cílů a výstupů projektu,

· zajištění dodržování časového harmonogramu projektu,

· spolupráce na přípravě a prezentaci reportů o stavu přípravy, spolupráce s dalšími pracovníky projektové kanceláře,

· realizace dalších podpůrných činností Projektové kanceláře VŠE.


 Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?

· min. středoškolské vzdělání (VŠ vzdělání výhodou)

· znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),

· Snaha hledat řešení namísto problémů, brát překážky jako výzvu,

· organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování termínů, operativní rozhodování, schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace,

· aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace,

· výhodou je zkušenost s administrováním projektů a administrativou EU fondů (OP JAK, OP VVV, OPVK a VaVpI) i znalost prostředí MS SharePoint.

· Nemáte zkušenosti? Nevadí, zaučíme vás!

· Máte rozsáhlé zkušenosti v projektech? Ozvěte, najdeme pro Vás uplatnění!

Jakou Vám můžeme nabídnout perspektivu?

· úvazek 1,0 na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení a perspektivou spolupráce na dalších projektech v delším časovém horizontu,

· postupné zaučení do řízení projektů, s výhledem na řízení malých projektů až po celoškolní,

· flexibilní povahu práce a pracovní dobu,

· odpovídající ohodnocení,

· možnost podílet se na rozvoji prestižní univerzity se stabilním zázemím,

· prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci, možnost osobního a profesního rozvoje, vzdělávací akce a workshopy, sportovní a jazykové kurzy

pro zaměstnance,

· 6 týdnů dovolené a spoustu dalších benefitů, například příspěvek na stravování a penzijní pojištění, tarif pro mobilní telefony, školní rekreační zařízení, mateřskou školu v areálu školy, tábory a prázdninové akce pro děti zaměstnanců, široká nabídka kurzů profesního i osobního rozvoje, sportovní aktivity ap.

Nástup dle dohody

Požadované dokumenty:

Strukturovaný životopis s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis.
Přihlášky doložené všemi požadovanými dokumenty dle textu doručte v přímé odpovědi.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení lhůty pro podávání přihlášek, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel výběrové řízení prodloužit, přerušit nebo zrušit.

Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč/ka zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.