Specialista/ka uživatelské podpory

Jméno/Firma
Lagardere Travel Retail, a.s.
Pracoviště
Aviatická 1017/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte zajímavou práci v atraktivním prostředí? Jste komunikativní a nebojíte se zapojit i rukama? V tom případě je tato nabídka právě pro Vás! Hledáme motivovaného a pečlivého specialistu/ku uživatelské podpory, který/á se připojí k našemu týmu!

Specialista Uživatelské Podpory poskytuje spolu s celým týmem podporu uživatelům a řeší incidenty vzniklé při používání prostředků ICT (z pohledu ITIL jde o úroveň podpory L1). Do zodpovědnosti této pozice patří zajištění optimální výkonnosti aplikačních platforem v souladu s očekávanou dobou odezvy, zejména pak pokladních systémů TCPOS a Septim v našich provozovnách na Letišti Václava Havla. Zároveň se stará o bezproblémový chod koncových zařízení jako jsou pokladny (vč. samoobslužných), PC, tablety, mobilní telefony, tiskárny a další) a aktuálnost používaného software.

Co bude pro Vás výhodou?

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Pro-zákaznicky orientovaný přístup k řešení svěřených úkolů
  • Samostatnosti, zodpovědnost, pečlivost
  • Ovládáte angličtinu na úrovni B1

Bez čeho se na této pozici neobejdete?

  • Základní znalosti procesů spojených s POS (Point of Sales)
  • Základy instalace a administrace OS Windows 10, 11
  • Základní znalost Microsoft 365, MS Intune, Active Directory, MS Entra ID
  • Základy správy a administrace databází
  • Základní znalosti architektury sítí

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Poskytování 1. úrovně podpory a incident management v ServiceDesku
  • Delegace požadavků na 2. úroveň podpory a / nebo externímu dodavateli
  • Místní “hands on” podpora uživatelů a provozoven na Letišti Václava Havla
  • Evidence a inventarizace IT majetku vč. koordinace dodávek nového IT vybavení
  • Spolupráce s ostatními týmy IT a PMO (asistence při implementaci projektů)
  • Administrace uživatelských přístupů v Active Directory
  • Pravidelná kontrola verzí firmware IT zařízení a jeho aktualizace
  • Správa a údržba CCTV
  • Průběžná aktualizace dokumentace a manuálů k IT technice používané v organizaci
  • Zaškolení nových uživatelů v základech používání IT techniky při nástupu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Nástup v lednu 2025
  • Multisport karta
  • Příspěvek na životní a doplňkové penzijní pojištění
  • Příspěvek na stravování
  • Online lékařská poradna - uLékaře.cz
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky
  • Flexibilní pracovní prostředí
  • Cafeterie s 3 000 body /čtvrtletí
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Občerstvení na pracovišti
  • Kurzy angličtiny, osobní a profesní rozvoj napříč skupinou
  • Sportovní aktivity, charitativní a firemní akce
  • Sleva až 30 % v našich provozovnách (Costa Coffee, Paul, Aelia Dutyfree, UGO, Masaryčka…)

Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis!

Těšíme se na vaši odpověď!