Specialista/ka uživatelské podpory
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte zajímavou práci v atraktivním prostředí? Jste komunikativní a nebojíte se zapojit i rukama? V tom případě je tato nabídka právě pro Vás! Hledáme motivovaného a pečlivého specialistu/ku uživatelské podpory, který/á se připojí k našemu týmu!
Specialista Uživatelské Podpory poskytuje spolu s celým týmem podporu uživatelům a řeší incidenty vzniklé při používání prostředků ICT (z pohledu ITIL jde o úroveň podpory L1). Do zodpovědnosti této pozice patří zajištění optimální výkonnosti aplikačních platforem v souladu s očekávanou dobou odezvy, zejména pak pokladních systémů TCPOS a Septim v našich provozovnách na Letišti Václava Havla. Zároveň se stará o bezproblémový chod koncových zařízení jako jsou pokladny (vč. samoobslužných), PC, tablety, mobilní telefony, tiskárny a další) a aktuálnost používaného software.
Co bude pro Vás výhodou?
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Pro-zákaznicky orientovaný přístup k řešení svěřených úkolů
- Samostatnosti, zodpovědnost, pečlivost
- Ovládáte angličtinu na úrovni B1
Bez čeho se na této pozici neobejdete?
- Základní znalosti procesů spojených s POS (Point of Sales)
- Základy instalace a administrace OS Windows 10, 11
- Základní znalost Microsoft 365, MS Intune, Active Directory, MS Entra ID
- Základy správy a administrace databází
- Základní znalosti architektury sítí
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Poskytování 1. úrovně podpory a incident management v ServiceDesku
- Delegace požadavků na 2. úroveň podpory a / nebo externímu dodavateli
- Místní “hands on” podpora uživatelů a provozoven na Letišti Václava Havla
- Evidence a inventarizace IT majetku vč. koordinace dodávek nového IT vybavení
- Spolupráce s ostatními týmy IT a PMO (asistence při implementaci projektů)
- Administrace uživatelských přístupů v Active Directory
- Pravidelná kontrola verzí firmware IT zařízení a jeho aktualizace
- Správa a údržba CCTV
- Průběžná aktualizace dokumentace a manuálů k IT technice používané v organizaci
- Zaškolení nových uživatelů v základech používání IT techniky při nástupu
Co Vám můžeme nabídnout?
- Nástup v lednu 2025
- Multisport karta
- Příspěvek na životní a doplňkové penzijní pojištění
- Příspěvek na stravování
- Online lékařská poradna - uLékaře.cz
- Zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky
- Flexibilní pracovní prostředí
- Cafeterie s 3 000 body /čtvrtletí
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Občerstvení na pracovišti
- Kurzy angličtiny, osobní a profesní rozvoj napříč skupinou
- Sportovní aktivity, charitativní a firemní akce
- Sleva až 30 % v našich provozovnách (Costa Coffee, Paul, Aelia Dutyfree, UGO, Masaryčka…)
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis!
Těšíme se na vaši odpověď!