Brand Manager pro technickou značku
KP2 Czech Republic s.r.o.
Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Marketing, média a reklama
2. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Zkušenosti a požadavky:
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti technického brand marketingu, ideálně v oboru IT, datových center, chladicích systémů nebo příbuzných technologií.
- Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s tvorbou a implementací marketingových strategií pro technické produkty.
- Schopnost analyzovat tržní trendy a chování konkurence.
- Výhodou je znalost trhu s IT rozvaděči, datovými centry a příslušnými řešeními.
- Znalost páce na PC, s grafikou apod.
- Ochota "ušpinit si ruce" - hledáme sice stratéga, ale schopného a ochotného dělat i běžnou marketingovou práci
- Znalost AJ na velmi dobré komunikativní úrovni - spolupráce s kolegy v zahraničí
- Řidičský průkaz sk. B
Pracovní náplň:
- Správa a rozvoj značky na globální úrovni.
- Vytváření a implementace brand marketingových strategií.
- Spolupráce s týmy napříč firmou na tvorbě produktových kampaní.
- Implementace marketingových strategií na zahraničních trzích, kde firma působí - budete se podílet na vytváření strategie pro zahraniční pobočky firmy
- Udržování a posilování povědomí o značce na relevantních trzích.
- Koordinace a účast na odborných veletrzích, seminářích a marketingových akcích.
Nabízíme:
- Atraktivní platové ohodnocení.
- Příležitost pracovat v dynamické technické společnosti se sídlem v Praze.
- Možnost profesního růstu v oboru IT a datových center.
- Podpora vzdělávání a rozvoj kariéry v rámci společnosti.
- Řada firemních benefitů