Brand Manager pro technickou značku

Jméno/Firma
KP2 Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Zkušenosti a požadavky:

  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti technického brand marketingu, ideálně v oboru IT, datových center, chladicích systémů nebo příbuzných technologií.
  • Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s tvorbou a implementací marketingových strategií pro technické produkty.
  • Schopnost analyzovat tržní trendy a chování konkurence.
  • Výhodou je znalost trhu s IT rozvaděči, datovými centry a příslušnými řešeními.
  • Znalost páce na PC, s grafikou apod.
  • Ochota "ušpinit si ruce" - hledáme sice stratéga, ale schopného a ochotného dělat i běžnou marketingovou práci
  • Znalost AJ na velmi dobré komunikativní úrovni - spolupráce s kolegy v zahraničí
  • Řidičský průkaz sk. B


Pracovní náplň:

  • Správa a rozvoj značky na globální úrovni.
  • Vytváření a implementace brand marketingových strategií.
  • Spolupráce s týmy napříč firmou na tvorbě produktových kampaní.
  • Implementace marketingových strategií na zahraničních trzích, kde firma působí - budete se podílet na vytváření strategie pro zahraniční pobočky firmy
  • Udržování a posilování povědomí o značce na relevantních trzích.
  • Koordinace a účast na odborných veletrzích, seminářích a marketingových akcích.

Nabízíme:

  • Atraktivní platové ohodnocení.
  • Příležitost pracovat v dynamické technické společnosti se sídlem v Praze.
  • Možnost profesního růstu v oboru IT a datových center.
  • Podpora vzdělávání a rozvoj kariéry v rámci společnosti.
  • Řada firemních benefitů