Organizace schůzek pro obchodní zástupce

Jméno/Firma
LANDMARK HOLDING a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme upovídaného a pohodového kolegu či kolegyni, který rád komunikuje s lidmi a rád by šířil naše služby mezi další firemní klienty.

Co by bylo náplní tvé práce?

  • podpora obchodních zástupců v domlouvání schůzek
  • telefonická prezentace služeb tj. úspora mzdových nákladů, vedení mezd, právní poradenství
  • komunikace s firmami nikoliv s fyzickými osobami
  • práce v interním CRM systému, související administrativa

Co od tebe požadujeme?

  • výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • praxe v oblasti call centra nebo zákaznického servisu výhodou
  • schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • znalost práce na PC
  • práce v CRM systému výhodou

Co ti můžeme nabídnout my?

  • práci na plný nebo částečný úvazek (4–6 hodin) ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
  • jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky
  • příjemné pracovní prostředí (ne open space/call centrum)
  • Multisport kartu
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost občasné práce z domova
  • neomezenou konzumací kávy :)
  • nástup ihned/dle domluvy

Pokud tě nabídka zaujala neváhejte nás kontaktovat skrz odpovědní formulář. Do 5 pracovních dnů můžeš očekávat odpověď. Budeme se těšit na případné setkání.