Organizace schůzek pro obchodní zástupce
LANDMARK HOLDING a.s.
Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Administrativa
Čeština
2. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme upovídaného a pohodového kolegu či kolegyni, který rád komunikuje s lidmi a rád by šířil naše služby mezi další firemní klienty.
Co by bylo náplní tvé práce?
- podpora obchodních zástupců v domlouvání schůzek
- telefonická prezentace služeb tj. úspora mzdových nákladů, vedení mezd, právní poradenství
- komunikace s firmami nikoliv s fyzickými osobami
- práce v interním CRM systému, související administrativa
Co od tebe požadujeme?
- výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- praxe v oblasti call centra nebo zákaznického servisu výhodou
- schopnost naslouchat potřebám našich klientů
- znalost práce na PC
- práce v CRM systému výhodou
Co ti můžeme nabídnout my?
- práci na plný nebo částečný úvazek (4–6 hodin) ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
- jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky
- příjemné pracovní prostředí (ne open space/call centrum)
- Multisport kartu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost občasné práce z domova
- neomezenou konzumací kávy :)
- nástup ihned/dle domluvy
Pokud tě nabídka zaujala neváhejte nás kontaktovat skrz odpovědní formulář. Do 5 pracovních dnů můžeš očekávat odpověď. Budeme se těšit na případné setkání.