Administrativní pracovník/ce VŠEM
O pozici
Pracovní nabídka
Nabízíme zajímavou a perspektivní pracovní příležitost v moderní vzdělávací instituci - Vysoké škole ekonomie a managementu. Práce v mladém kolektivu ideální pro pečlivé pracovníky, kteří preferují administrativní činnosti.
Požadujeme
- Odborné a kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání, velmi dobrá uživatelská práce na PC (MS Office),
- Osobnostní předpoklady: logické myšlení, schopnost samostatné práce, flexibilita, přesnost, ochota spolupracovat, vysoké pracovní nasazení, zájem učit se novým věcem.
- Vhodné i pro absolventy.
Informačně poradenské centrum VŠEM
Pozice v rámci zajištění administrativně - manažerského chodu informačně poradenského centra VŠEM (administrativní činnosti pro zajištění výuky a zkoušek) a poradenství pro studenty v oblasti administrace studia (písemná a osobní komunikace).
Nabízíme
- Pracovní pozice v akademicko - manažerském prostředí
- Profesní a odbornou perspektivu rozvoje
- Zázemí stabilní instituce
- Nadstandardní benefitní program (home office, sick day, stravenky, karta Multisport a další zaměstnanecké výhody)
- Motivační systém finančního hodnocení
- Agendu, která není rutinní.
- Možnost kariérního postupu na vedoucí pozici v rámci Informačně poradenského centra, nebo Rektorátu VŠEM.
- Práce v moderním prostředí v dosahu MHD.
Výběrové řízení
V případě vážného zájmu o tuto pozici zasílejte své životopisy v českém jazyce společně s motivačním dopisem.
Uchazeči splňující stanovené podmínky VŠEM jsou pozváni do I. kola výběrového řízení, které zjišťuje osobnostní předpoklady uchazeče (ústní pohovor).
Informace o VŠEM získáte na www.vsem.cz.