Asistent/ka vedení

Jméno/Firma
ALEXANDRIA a.s.
Pracoviště
Španělská 770/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: Asistent/ka vedení

Náplní práce je:

  • office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů,
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
  • podpora členů vedení společnosti, asistentská činnost
  • správa Alexandria Premium Clubu vč. komunikace s členy Klubu,
  • průběžná kontrola a aktualizace dokumentů v klientské sekci
  • správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
  • samostatné plnění ad hoc úkolů.

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Powerpoint, internet, E-mail)
  • komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
  • flexibilitu a dynamičnost
  • organizační schopnosti
  • proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita a samostatnost

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • pracovní doba pondělí až pátek 9-17:30 hodin
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 30 let

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.