Asistent/ka vedení
ALEXANDRIA a.s.
Španělská 770/2, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
2. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: Asistent/ka vedení
Náplní práce je:
- office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů,
- zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
- podpora členů vedení společnosti, asistentská činnost
- správa Alexandria Premium Clubu vč. komunikace s členy Klubu,
- průběžná kontrola a aktualizace dokumentů v klientské sekci
- správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
- samostatné plnění ad hoc úkolů.
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- znalost práce na PC (Word, Excel, Powerpoint, internet, E-mail)
- komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
- flexibilitu a dynamičnost
- organizační schopnosti
- proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita a samostatnost
Nabízíme:
- zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- pracovní doba pondělí až pátek 9-17:30 hodin
- zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 30 let
Pracoviště:
- centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady
Nástup:
- dle dohody
Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.