Servisní koordinátor/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Jako servisní koordinátor/ka budete v centru veškerého dění servisního oddělení ASSA ABLOY Entrance Systems. Kromě příjmu servisních požadavků se budete aktivně podílet na jejich vyřízení v rámci svěřeného regionu - od vyslání servisního technika na místo, zajištění náhradních dílů až po přípravu podkladů k fakturaci. Máte rád/a dynamickou práci a nebojíte se výzev, pak je tato pracovní pozice právě pro vás!
Popis činností:
1) Příjem servisních požadavků a jejich zpracování, dotažení servisu až do jeho dokončení
2) Tvorba cenových nabídek – servis, náhradní díly, profylaxe
3) Příprava podkladů k fakturaci
4) Koordinace techniků v rámci svěřeného regionu
5) Řešení zákaznických požadavků, komunikace se zákazníkem, email, telefon
6) Objednávání ND, převod v rámci skladů, naskladnění a vyskladnění v účetním programu Helios
7) Zadávání servisních požadavků, CN a dalšího do systémů zákazníka
8) Práce s interním CRM systémem
Zkušenosti se systémem Helios a papíry VZV výhodou, nikoliv však podmínkou.