Obchodní zástupce pro divizi Workwear - péče o stávající zákazníky

Jméno/Firma
CWS Česká republika s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni se zkušenostmi s péčí o stávající zákazníky nebo s prodejem zaměřeným na služby zákazníkům.

Náplň práce:

  • Řízení a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky s cílem maximalizovat příjmy prostřednictvím upsellingu a cross-sellingu.
  • Aktivní správa kolekcí pracovních oděvů se zákazníky s cílem optimalizovat je podle jejich potřeb.
  • Proaktivní monitorování účtů klientů a identifikace rizik zrušení smluv, následné přijímání opatření k zabránění odchodu zákazníků.
  • Vyjednávání úprav cen a obnovení smluv.
  • Spolupráce s interními týmy, jako je logistika, péče o zákazníky a tým obchodníků pro nové zákazníky, s cílem zajistit bezproblémový servis a vysokou spokojenost zákazníků.
  • Řešení významných stížností a eskalací problémů zákazníků a zajištění rychlého řešení problémů s cílem posílit vztahy se zákazníky.
  • Pravidelné informování obchodního manažera pro stávající zákazníky o stavu účtů zákazníků, možnostech obnovení smlouvy a potenciálních rizicích.
  • Pečlivé zaznamenávání a správa všech údajů a činností v interním CRM systému Salesforce.
  • Dosahování nebo překračování cílů v oblasti zvýšení prodeje či pronájmu u stávajících zákazníků a udržení zákazníků.

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou, ŘP skupina B, znalost MS Office.
  • Prokazatelné zkušenosti s řízením zákaznických účtů nebo s prodejem zaměřeným na služby zákazníkům.
  • Znalost odvětví pracovních oděvů nebo podobných služeb pronájmu/prodeje B2B je výhodou.
  • Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky na principu winwin.
  • Schopnost pochopení, porozumění produktů a služeb CWS a potřeb zákazníka.
  • Dobré schopnosti řešit problémy a vyjednávat.
  • Otevřenost vůči novým věcem a situacím, nadšení, odhodlání.
  • Spolehlivost a odpovědnost.
  • Pozitivní myšlení.
  • Znalost anglického nebo německého jazyka min. na mírně pokročilé úrovni.
  • Ochota cestovat v rámci přiděleného regionu.

Nabízíme:

  • Zajímavou a dynamickou práci ve stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti.
  • Kompletní zaučení do specifické problematiky odvětví.
  • Otevřená firemní kultura.
  • Motivační finanční ohodnocení (základní mzda a provize, provize jsou nezastropované).
  • Firemní automobil i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon.
  • stravné dle platné legislativy
  • 5 týdnů dovolené, jazyková výuka
  • Příspěvek na penzijní spoření 500 Kč / měsíc.
  • Místo pracoviště: Plzeňský kraj, sídlo firmy: Kralupy nad Vltavou