Obchodní zástupce pro divizi Workwear - péče o stávající zákazníky
CWS Česká republika s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Prodej a obchod
2. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni se zkušenostmi s péčí o stávající zákazníky nebo s prodejem zaměřeným na služby zákazníkům.
Náplň práce:
- Řízení a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky s cílem maximalizovat příjmy prostřednictvím upsellingu a cross-sellingu.
- Aktivní správa kolekcí pracovních oděvů se zákazníky s cílem optimalizovat je podle jejich potřeb.
- Proaktivní monitorování účtů klientů a identifikace rizik zrušení smluv, následné přijímání opatření k zabránění odchodu zákazníků.
- Vyjednávání úprav cen a obnovení smluv.
- Spolupráce s interními týmy, jako je logistika, péče o zákazníky a tým obchodníků pro nové zákazníky, s cílem zajistit bezproblémový servis a vysokou spokojenost zákazníků.
- Řešení významných stížností a eskalací problémů zákazníků a zajištění rychlého řešení problémů s cílem posílit vztahy se zákazníky.
- Pravidelné informování obchodního manažera pro stávající zákazníky o stavu účtů zákazníků, možnostech obnovení smlouvy a potenciálních rizicích.
- Pečlivé zaznamenávání a správa všech údajů a činností v interním CRM systému Salesforce.
- Dosahování nebo překračování cílů v oblasti zvýšení prodeje či pronájmu u stávajících zákazníků a udržení zákazníků.
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou, ŘP skupina B, znalost MS Office.
- Prokazatelné zkušenosti s řízením zákaznických účtů nebo s prodejem zaměřeným na služby zákazníkům.
- Znalost odvětví pracovních oděvů nebo podobných služeb pronájmu/prodeje B2B je výhodou.
- Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky na principu winwin.
- Schopnost pochopení, porozumění produktů a služeb CWS a potřeb zákazníka.
- Dobré schopnosti řešit problémy a vyjednávat.
- Otevřenost vůči novým věcem a situacím, nadšení, odhodlání.
- Spolehlivost a odpovědnost.
- Pozitivní myšlení.
- Znalost anglického nebo německého jazyka min. na mírně pokročilé úrovni.
- Ochota cestovat v rámci přiděleného regionu.
Nabízíme:
- Zajímavou a dynamickou práci ve stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti.
- Kompletní zaučení do specifické problematiky odvětví.
- Otevřená firemní kultura.
- Motivační finanční ohodnocení (základní mzda a provize, provize jsou nezastropované).
- Firemní automobil i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon.
- stravné dle platné legislativy
- 5 týdnů dovolené, jazyková výuka
- Příspěvek na penzijní spoření 500 Kč / měsíc.
- Místo pracoviště: Plzeňský kraj, sídlo firmy: Kralupy nad Vltavou