Asistentka administrace a správy smluv klientů Family office

Jméno/Firma
EMUN
Pracoviště
Anežská 986/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu Rodinné administrační kanceláře pro prémiové klienty hledáme posilu za kolegyni, která se vydává za novými kariérními výzvami. Pokud je organizovanost, preciznost a administrativa Vaše vášeň, neváhejte se nám ozvat.

Co bude mimo jiné Vaší běžnou náplní práce?

  • Příprava veškeré smluvní dokumentace a koordinace jejího oběhu v odděleních (zakázkové dopisy, smlouvy, příprava žádostí a rozhodnutí k výplatám benefitů) a další administrativa související se spravovanými společnostmi, případně fyzickými osobami
  • Spolupráce napříč týmy Family office
  • Administrativní podpora pro pracovníky péče, a další odborníky ve Family office
  • Zajišťování řádného oběhu účetních dokladů, evidence faktur, příprava platebních příkazů
  • Generování podkladů k fakturaci, spolupráce s finančním manažerem
  • Administrace osobních fyzických archivů klientů, pomoc při zakládání účtů klienta atd.
  • Správa šablon dokumentů, vytváření kalkulací/zakázek, zadávání kontaktů, správa aktivit a úkolů
  • Spolupráce na správě a evidenci metodik týmu

Co Vám nabídneme?

  • Vynikající "entry" roli, ze které, když v ní budete excelovat, můžete postupně vyrůst
  • Skvělý tým, který Vás podpoří a drží pospolu
  • Odpovídající platové ohodnocení s možností růstu společně s Vaší odborností a samostatností
  • Možnost uplatnit vynikající administrační a organizační dovednosti
  • Prostor uplatnit smysl pro právní a účetní otázky, samostatnost a spolehlivost
  • Příjemné prostředí v samém centru Prahy
  • Benefity od 5+1 týdnů dovolené, přes MultiSport, stravenky po týmbuildingy a týmová setkání