OFFICE MANAGER

Jméno/Firma
ARETE Property s.r.o.
Pracoviště
náměstí 14. října 642/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Stavebnictví a reality
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu Operations hledáme organizačně zdatnou, samostatnou a proaktivní, precizní kolegyni (nebo kolegu), které nechybí cit pro detail při správě a péči o společné prostory, která si vezme za své tvorbu příjemného, reprezentativního a funkčního pracovního prostředí, které v klientech vzbudí pozitivní dojem a kam se naši lidé budou těšit. To samozřejmě nezahrnuje pouze prostory, ale také zajištění všech office a provozních činností, péči o všechny z ARETE a zodpovědnost za hladký chod společnosti v rámci své působnosti.

Jaké činnosti patří do pracovní náplně Office Managera v ARETE?

  • Koordinace práce a zodpovědnost za chod Front Office (vedení Recepční)
  • Zajištění bezvadného fungování kancelářských prostor, správa a prevence závad, jejich odstraňování, pravidelná kontrola dodávaných služeb
  • Správa office rozpočtů a výdajů, zajištění efektivního provozu
  • Komunikace s dodavateli, pronajímatelem (správou domu), obchodními partnery
  • Zodpovědnost za výběr dodavatele/služby/obchodních podmínek včetně plnění, hospodaření ve svěřené oblasti, spolupráce s účetním oddělením (fakturace, platby, pokladna..)
  • Objednávky provozního vybavení, kancelářské potřeby, občerstvení, květiny, atd.
  • Zodpovědnost za projekty související se svěřenou agendou (přestavba kanceláří, kultivace prostor, stěhování atd.)
  • Kompletní zajištění a správa vozového parku
  • Podíl na zajištění a organizaci firemních eventů a teambuildingů
  • Asistence vedení společnosti a starost o něj (kompletní support jednatelům společnosti)
  • Administrativní podpora jednotlivých týmů (např. kopírování, scanování, příprava a zakládání dokumentů)
  • Archivace dokumentů napříč odděleními – koordinace s jednotlivými odděleními, udržování systému archivace
  • Spolupráce na onboardingu nových zaměstnanců, kompletní zajištění pracovního místa
  • Řešení operativních úkolů a požadavků

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenost na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Samostatný, zodpovědný a proaktivní přístup
  • Komunikační dovednosti a organizační schopnosti na vysoké úrovni, time management
  • AJ na komunikativní úrovni
  • ŘP skupiny B

Co vám můžeme nabídnout

  • Poskytneme Vám zázemí stabilní prosperující společnosti s historií
  • Budete pracovat s příjemnými a přátelskými kolegy v moderních reprezentativních prostorách
  • Chceme navázat dlouhodobou spolupráci – uzavřeme smlouvu na dobu neurčitou
  • Na zaměstnancích nešetříme, poskytujeme konkurenceschopné a fér mzdy
  • Nebudete se nudit – práce je pestrá s dostatečným potenciálem pro rozvoj
  • 25 dnů dovolené a stravenkový paušál považujeme za standard, stejně i multisport kartu, kterou hradíme v plné výši
  • Vztahy utužujeme na pravidelných firemní akcích a společných výjezdech